18 november 2014

Decluter ♥ bovenkant verzorgings-kast ♥ bodysplash

Als er iemand is, die het liefst alles wil hebben ben ik het wel. Declutter video's geven mij de boost om ook daadwerkelijk de knoop door te hakken en spullen een andere plek te geven. Een beter thuis. 

Vandaag start een nieuwe declutter-reeks. Vorige maand had ik natuurlijk mijn 'declutter week' maar daarin heb ik 1 beauty gedeelte over geslagen, parfums. 

Lees snel verder...

Als er iets is waar ik moeite mee heb om afscheid van te nemen is het parfum. Ja, qua beauty producten is dat wel echt mijn favoriet. Dan te bedenken dat ik niet eens zo gek veel parfum op doe. 

Ik heb ontzettend veel, en er staat nog veel op mijn lijstje.
Deze categorie heb ik onbewust in 2 delen onderverdeeld. Zoals jullie in deze video zullen zien, was ik meer bezig met het opruimen van mijn kast en is dit eigenlijk een 2 in een video.

Van de parfumcollectie is dit het eerste, en misschien wel makkelijkste deel. De bodysplash.

Veel kijkplezier.

Heb jij bodysplash, zo ja van welk merk? 
Laat het achter in de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten