24 november 2014

No Mask Monday

Het is weer maandag en normaal gesproken wil dat zeggen ; Masker maandag of Mask Monday. Zoals je al aan de titel hebt gezien is dat vandaag niet het geval. 
Waarom niet ? Dat leg ik je in dit artikel uit...

Afgelopen weekend was erg druk voor mij. Simpel gezegd heb ik gewoon geen tijd en zin gehad in een maskertje. 

Zaterdag was de Youtube Meeting die Joel voor de 4e keer heeft georganiseerd. Ik ging erheen (voor de 3e keer) en nam 2 collega's mee. Zij kende elkaar niet. 

Het was echt super gezellig en ik heb toen ook gevlogt. Veel lieve mensen leren kennen en zelfs nieuwe vriendschappen opgebouwd. 
Check even de vlog op RandomECVvlogs en check ook even de andere kanalen. 
Eigenlijk heb ik het hele weekend met deze lieve mensen (en Alex) geappt, en met Kevin (in de vlog die jongen met die muts) via fb interessante gesprekken gevoerd. 

Zondag was ik echt helemaal brak en had ik even nergens zin in. 

Sorry daarvoor. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten