5 november 2014

Review ♥ hartjes Blush H&M

Toen ik laatst bij de H&M was zag ik deze blush liggen. Ik had hem al eerder op de site gezien en vond hem toen zo leuk, maar nu besloot ik hem ook te kopen.

Zeg nou zelf lijkt deze blush niet verdacht veel op die van physicians formula ?

Vandaag review ik de blush. 
Kijk snel verder...



Dit is de blush die ik bedoel van physicians formula. Altijd als ik deze blush in video's zie denk ik "oh wat een plaatje". Helaas is Physicians Formula niet in Nedeland te koop. En stiekem hoop ik deze prachtige shimmer blush in mijn collectie te mogen toevoegen. 
Wat ik erg jammer vind is dat deze blush geen naam heeft. 
De blush is €5,- en te vinden bij de H&M. 
Dit is mijn gezicht met alleen basis. Dagcrème en wat concealer.


En deze foto is met de blush. Persoonlijk vind ik de blush erg mooi. Geeft een natuurlijke gloed en is makkelijk op te bouwen. De pigmentatie is niet geweldig, maar wat verwacht je van een H&M blush? 
Zoals ik al zei; hij was €5,-  en dat vind ik een prima prijs. 
Onder de blush heb je zelfs nog een spiegeltje en een kwastje. How cute?  

Ik vind deze blush ontzettend schattig en is zeker iets om blij van te worden. 
Good job H&M ! 

Heb jij ervaring met de Physicians formula blush?  
Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥


2 opmerkingen:

  1. Deze ziet er ook al zo goed en schattig uit!
    Zelf heb ik de rozenbush (zit een rozenpatroon als blush zeg maar) en die is ook al zo leuk en schattig x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oe, Bianca die heb ik ook. Alle 2 de kleuren komt binnenkort een review van. Zo schattig hé. Ik zag inderdaad dat jij de roze roosjes varriant had. Ik heb ook nog een rode. Moet ze nog wel testen maar ben er zeker benieuwd naar.
      xx

      Verwijderen