7 november 2014

review ♥ Long lasting lipgloss via ebay

Een tijdje geleden tipte mijn allerbeste vriendinnetje Sirea mij over een lipgloss die ze via Ebay kocht. Deze lipgloss belooft waterproof te zijn en super lang te blijven zitten. 
Ik bestelde er 3 voor $1,05 p.s. 
Vandaag geef ik mijn mening over deze lipglossjes. 

De verpakking is erg schattig maar neerzetten gaat helaas niet. In de dop zit namelijk ook een kleine bolling. Ergens vind ik ze lijken op de 'reageerbuisjes' die essence een paar jaar geleden had. 


Dit zijn de kleuren die ik heb besteld. Helaas geen fancy namen, maar nummers. Waarschijnlijk had ik toch niets van de namen kunnen lezen.

Dit zijn de kleuren. Super gepigmenteerd en heel long lasting. 
Ik heb mijn handen 3 keer gewassen en 2 keer gescrubt. Mijn handen deden pijn van het boenen en de lipgloss zat er nog op. Wellicht niet zo goed als in het begin maar hij trekt dus gewoon in je huid. 


Deze mooie lichte kleur (24) is voor mij een soort nude kleur. Deze kan altijd! Wel zit hier de meeste shimmer in. 
Ook deze roze kleur (13) vind ik erg tof! persoonlijk vind ik het echt een lente/zomer kleurtje.
Ja, deze paarse (22) is wel iets donkerder als dat ik had verwacht. Super tof vind ik wel dat hij super snel mooi dekt. 

De substantie van de lipgloss is vrij dik. Het product trekt echt je lippen in waardoor het lang zichtbaar blijft. Wel voel je een soort plak laagje maar de enige tip die ik daarvoor kan geven is; houd je lippen vochtig. 
Zelf heb ik snel last van drogen lippen. Wanneer ik de Shea lipbalm van The body shop (mijn go-to winter lipbalm) over mijn gekleurde lippen smeerde ging de kleur weg. Ik weet niet of dit dan echt aan de lipbalm zelf ligt of dat het gewoon te vettig is geweest. Wel is het handig dat ik nu een product heb gevonden waarmee ik het ook kan verwijderen. 

Wat is jou favoriete langhoudende lipproduct?

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten