29 november 2014

Sample Saturday ♥ Ma Vie, Joyful & Dare

We lopen alweer tegen het eind van de maand, en december staat natuurlijk in het teken van cadeautjes. Wat schrijf jij hoog op je verlanglijstje voor Sinterklaas? Of komt de Kerstman langs dit jaar? 
Vandaag laat ik 3 geursamples zien, want ieder meisje kan je blij maken met een lekker geurtje. 

Zo kan ook jij een beeld krijgen met of een van deze geurtjes misschien op jou lijstje komen te staan. 

Dit zijn 3 volgens mij totaal verschillende geuren. Wat deze geuren met elkaar gemeen hebben is dat ze eenmalig zijn. Die van Hugo Boss en Escada zijn beide een papiertje waar de geur op zit. Die van Guess zit in een zakje, maar dat is niet echt handig om te vervoeren. 

Eerste indruk
Als ik zo naar de 3 totaal verschillende geuren kijk, zie ik in alle 3 iets aantrekkelijks. Zo op het eerste gezicht zou mijn aandacht het meest uit gaan naar die van Boss. Ik merk toch dat ik de wat meer vrouwelijke, elegante parfums de laatste tijd interessanter vind ofzo. Die van Escada doet me een beetje aan een zomer 'fun' luchtje denken. Guess lijkt me daarin tegen wat stoerder. 


Guess Dare:
Na enige struggles met het zakje kwam er een lading aan parfum uit. De geur vind ik echt tegen vallen. Ik had verwacht dat er een stoere unieke geur uit kwam, maar wat ik ruik is gewoon parfum.. Ik kan zelfs geen noot herkennen, een vrij simpele geur als je het mij vraagt. Waarschijnlijk heeft dit te maken met dat de geur in een zakje zit en dus in grote hoeveelheid wordt 'bevrijd'. Na de grootste ellende die ik heb geroken kwam er een citrus geur tevoorschijn, ik neem aan dat dit de exacte geur is. Persoonlijk ben ik niet zo van de citrusvruchten, doordat hier vaak sinaasappel in verwerkt zit. Het is niet zo dat dit parfum naar sinaasappel ruikt, juist niet. Maar alsnog geen geur waar ik enthousiast van word. 
Oke.. dit begint een beetje vreemd te worden. Na nog langere tijd merk ik dat ik ineens BLACK STAR van Avril Lavigne ruik. Welke geurnoot zou zo overheersen?

De geurnoten:
Top: kumquat (citrus vrucht), citroenbloesem en peerbloesem.
Hart: cactusbloem, wilde roos en jasmijn. 
Basis: Musk, hout, kokos

Dit is de verpakking van het parfum, pretty al zeg ik het zelf. Maar qua geur is het niet mijn geur. Zoals ik al eerder zei; hij lijkt een beetje op black star. Ook de verpakking vind ik iets van BS weghebben. Als little black star moet ik zeggen dat ik dit erg jammer vind. Voor 30 ml betaal je ongeveer €30,-

Boss - Ma Vie:

My god, ik heb het nog nooit zo spannend gevonden om aan een 'eenmalig parfummetje' te ruiken. Maar bij de eerste 'snif' komt meteen het meest elegante geurtje dat ik ooit heb geroken mij tegemoet. Dit is echt het toppunt van vrouwelijkheid.  Ik heb een momentje dat ik even niet weet wat ik ruik; fris, bloemig, zoet. Bijna een explosie aan vrouwelijkheid gewoon. 
Laat ik maar gewoon de geurnoten erbij zoeken.

De geurnoten:
Topnoot: cactusbloesem
Hart: Rose fresia, jasmijn en roos
Basis: Ceder, hout

Toen ik de hart noten zag schrok ik. What een bloemig parfum waar ik fan van ben? Tot ik de basis zag.. Tja ik ben groot fan van hout. Zo'n grote verassing is het dus niet.
Dit parfum is rond de €40,- voor 30ml.

Escada - Joyful
Als ik dit parfum zie denk ik aan lente, fun en bijna 'volwassen jeugd'. Geen idee of dat laatste een word is. Ik ben benieuwd hoe dit parfum ruikt. Mja, wanneer ik het parfum ruik verbaast het me niets. Er zit een typische Escada geur bij, en toch ruik ik iets wat ik niet kan plaatsen. Iets van ananas ofzo? Wel vind ik het meteen een heel zomers geurtje. 

De geurnoten:
Top: Zwarte bes, mandarijn, meloen
Hart: Pioenroos, nectarine, magnolia, viooltjesblad
Basis: Mos, honing, sandelhout

Als je een cadeautje zoekt voor iemand die dol is op de lente en de zomer, iemand die zelf altijd zomers is. Dan is dit hét cadeau. Persoonlijk vind ik de geur net iets te fruitig. Dit parfum is ongeveer €43,- voor 30ml

Mijn absolute favoriet is Ma Vie ♥ Oh, die moet ik onthouden voor mijn verjaardagslijstje. 

Ben jij bekend met deze geuren, of welke geur lijkt jou het lekkerst? Let me know!

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten