28 december 2014

#52weeksofmakeup ♥ Week 52 Happy New Year

Het is weer tijd voor een 52weeksofmakeup artikel. De laatste week van 2014 is aangebroken. Doordat ik deze week een beetje ziek was/ben, heb ik besloten mijn kerstlook  te delen. Dit is ook feestelijk, helaas misschien niet zo uitbundig als ik had verwacht. 

Lees snel verder..
Met kerst ging ik natuurlijk voor een look met mijn MAC setje. Ik combineerde deze door het te combineren met Essence. 
Ik kwam er later pas achter dat ik helemaal geen mascara op had gedaan O.o dus toen ik in de spiegel keek dacht ik "er klopt iets niet". 

Tijdens dat er bezoek was heb ik nog even gewisseld van lipkleur. 

Dit was de foto die ik op Instagram plaatste. 

Wat ga jij doen met oud op nieuw? 
Let me know in the commets. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten