7 december 2014

Challenge ♥ 52 weeks of make-up ♥ Read my lips

Het is weer tijd voor de #52weeksofmakeup challenge. Voor week 49 was het thema 'read my lips'. Ik had echt geen idee wat hiermee bedoeld werd. 
Ben jij benieuwd wat ik hiervan gemaakt heb? Lees dan verder...



In het begin twijfelde ik om ook daadwerkelijk tekst op mijn lippen te maken. Dit heb ik toch maar niet gedaan.

Ik heb gekozen voor een knalkleur lippen. Namelijk deze van NYC. Deze kreeg ik van Bianca in onze SWAP. De kleur is echt super tof en ik moet zeggen dat hij helemaal bij mij past. De kleur is donker roze wat dan weer het stoere combineert met het lieve. Good Job Bianca! Nu dat ik zo schrijf, merk ik dat ik best een hele review zou kunnen maken over deze lipstick. 

Laat me weten of jullie een review willen zien van deze lipkleur. 

Volgende week komt er weer een toffe 52weeksofmakeup aan. Geheel in het thema van Bianca namelijk; I don't PINK so. 

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten