20 december 2014

Sample Saturday ♥ Theirry Mugler

Het is weer tijd voor een 'Sample Saturday', vandaag geheel in het thema ‘Theirry Mugler’. Theirry staat in mijn ogen bekend om zijn prachtige flacons. Nou ben ik ook echt zo iemand die een parfum om de verpakking zou kopen. Was moet ik eigenlijk zeggen, die tijd is namelijk voorbij.
Zeker doordat een parfum niet echt heel goedkoop is en ik meer ben gaan letten op wat ik uitgeef en waaraan.  
Vandaag dus alleen maar mooie samples van een mooi merk.
Kijk snel verder..



Dit zijn Alien, Womanity en Innocent. Tijdens mijn unboxing van de beautybox was ik super blij met de sample van Alien, helaas had ik deze al maar zat in mijn hoofd dat ik een sample van Angel had.
Na lang zoeken bleek ik toch een sample van Angel te hebben, maar dan in een bodylotion versie

Toen ik dit zakje opende zag ik dat de binnenkant geel geworden was, volgens mij heb ik dit sampletje al veel te lang. Ook de geur was niet meer duidelijk te herkennen, maar ik had wel wat houtnoten herkent (denk ik).
Fun fact: De flacon van Angel is zeker een van mijn favorieten.

Alsnog geef ik jullie graag informatie over het Angel parfum. 

Geurnoten:
Top: meloen, kokos, mandarijn, bergamot, kassieboom, suikerspin & jasmijn
Hart:  honing, perzik, jasmijn, abrikoos, bramen, lelie van dalen, pruim, orchidee, roos & bessen
Basis: tonkaboon, pure chocolade, karamel, vanille, amber, musk & patchoeli.

Of ik de geur zelf aan zou schaffen weet ik dus niet, dit doordat ik vanuit de lotion (die waarschijnlijk over datum was) niet echt iets kon opmaken.  De combinatie suikerspin & jasmijn maakt mij al erg nieuwsgierig. Er zitten een aantal noten in waar ik van schrik, maar ook waar ik enthousiast van wordt. Ik ben dol op bergamot en suikerspin, ook spreken een basis van amber & musk mij vaak aan in een parfum. Waarschijnlijk is het echt een hate it or love it geurtje.

Dit is niet een goedkoop parfum, voor een 25ml betaal je al snel €65,-. Wel is het een voordeel dat je deze kan hervullen.

Het volgende parfum van Theirry Mugler is de bekende Alien geur. 
Deze geur is erg moeilijk te omschrijven. 
Ik heb even de geurnoten opgezocht.

 Geurnoten:
Top: jasmijn
Hart: houtnoten
Basis: Amber
Zoals je kunt zien, heb ik van dit parfum in de beautybox een miniatuur gekregen. Deze heb ik laten vullen. Een navulbare flacon van 30ml is toch al rond de €60,-.


Als we het dan toch over mooie verpakkingen hebben, kijk dan even naar dit pareltje. Ik kan me nog goed herinneren dat dit parfum uitgebracht werd ik een poster zag op het vliegveld in Faro, Portugal. Ik was meteen verliefd. De flacon van het flesje van Womanity is girly en toch stoer, precies wat ik dus ook van het parfum verwacht. Kijk eens naar het testertje, how cute! 


Dit is het gezicht wat ook in de dop van het origineel parfum verwerkt zit. Wanneer ik het parfum op doe, komt me een redelijk bloemige geur tegemoet. Een geur waar ik rustig van wordt, dat is een goed teken, maar ook een geur waar ik me meteen vrouwelijk door voel. 

Geurnoten:
Vijg, vijgenblad, vijgenhout, kaviaar.

Oke, dit had ik niet verwacht. De geur vind ik persoonlijk ontzettend lekker. Dit parfum zou ik zeker aan kunnen schaffen. Voor ongeveer €44,-  heb je 30ml. Wederom is deze fles navulbaar.


Innocent is een frisse geur die na een tijdje wat bloemig wordt. Ik ben aangenaam verrast door deze geur. Of het echt een Eline-geur is durf ik niet te zeggen. 

De geurnoten:
Top: Mandarijn & bergamot
Hart: Amandel, zwarte bes & aalbessen
Basis: Witte musk, amber & praline vulling

Na een tijdje wordt deze geur steeds aangenamer. En heb ik hem steeds meer lief.
Voor een 25ml betaal je ongeveer €41,-. Deze fles is niet navulbaar.

Mijn absolute favorieten zijn Innocent en Womanity. Deze 2 geuren zijn echt zo yummie! 


Heb jij ooit een parfum van Theirry Mugler gehad? Zo ja, welke ?
Let me know. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten