15 december 2014

Update ♥ Een brief aan mijn lezers

Helmond, 14 december
Lieve lezers van Elinnee94, 

Afgelopen weekend was enorm hectisch. Wanneer ik dit schrijf is het bijna 22.00 uur op zondag avond. Dat terwijl ik morgen in het vliegtuig zit. Ik heb net mijn koffer gepakt en moet mezelf nog motiveren om een masker maandag artikel te maken voor morgen (wanneer jullie dit zien vandaag dus). Dit gaat mij echt niet lukken. At the moment ben ik ook enorm aan het stoeien met mijn vlog voor op mijn vlog kanaal (randomECVvlogs). 

Graag zal ik alles voor jullie lezers doen, maar ook het artikel voor dinsdag (morgen dus)  weet ik niet of het gaat lukken. Ik hoop dit allen morgen (maandag) te kunnen doen. Ondanks dat ik niet zo'n heel vroege vlucht heb ben ik bang in tijdnood te komen. Dit is een stukje van mijn Autisme gecombineerd met het perfectionisme. 

Ik wil jullie met deze brief alvast mijn verontschuldiging aanbieden als er morgen geen artikel online komt, maar ook dat vandaag geen masker maandag online is gekomen. 
De rest van de week kunnen jullie gewoon zoals altijd een artikel verwachten om 8.00 uur.

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten