11 januari 2015

#52WeeksOfMakeup ♥ Week 2 - Nude

Nude, het klinkt zo makkelijk maar dat viel tegen. 

Deze look heb ik gemaakt in de avond. In de hoop dat het net iets meer nude zou zijn als dat ik hem in de ochtend zou maken, doordat mijn make-up vervaagd was. Ja, ook doordat ik niet echt veel tijd heb gehad. 

Ben jij benieuwd hoe ik deze look heb gemaakt, lees dan snel verder.
Wat echt qua make-up nude is, zijn de lippen. 
Na lange tijd heb ik weer eens een lip-trio gebruikt. 


Het lippotlood is een donkere nude kleur. Niet dat deze zo goed bij de lipstick past, maar wel perfect bij mijn lippen. De lipstick die ik zou kiezen was niet zo moeilijk. Mijn favoriete nude-kleur is van MAC. Ook wou ik graag iets met een lipgloss doen, ik ging voor deze van PUPA, maar niet voor over mijn gehele lippen.




Deze lipliner is van Catrice, waarschijnlijk zit hij niet meer in het assortiment, de kleur is "120 Mauve In The Right Direction

Maak kennis met mijn favoriete nude-lipstick. "Shy Girl" van MAC. Ik ben dol op deze peach-nude kleur. 

Deze prachtige roze kleur van Pupa in kleur 202 heb ik over het midden van mijn lippen aangebracht. Zo komt er een iets wat natuurlijke glans op mijn lippen, net waar de lipgloss begint. 




In de basis heb ik niet echt iets speciaals. 
Wel stond ik vanochtend op, met het idee om eens een serum onder mijn dagcrème te doen. Het Lancôme Génefique serum had ik nog liggen. Verder is de basis vrij standaard. De dagcreme van Kiko, de Benefit Porefessional en mijn True Match foundation van L'oreal.

De poeders die ik vandaag gebruikt heb zijn ; Essence All About Matt! Fixing compact powder, een bronzer van Golden Rose, blush van Make up Revolution in de kleur Treat en een highlighter van Oriflame uit de Giordani Gold lijn.

Ook qua oogmakeup heb ik het vandaag rustig gehouden. Ik heb 2 kleuren uit het palette dat ik kreeg tijdens de SWAP met Bianca gemixt in mijn arcadeboog aangebracht en verder eigenlijk alleen mascara opgedaan. 


 Wat vinden jullie? Is mijn look geslaagd voor het thema "Nude"? Laat het hier onder bij de reacties weten. 

Liefs, 
Eline ♥










Geen opmerkingen:

Een reactie posten