14 januari 2015

Morgan - Sweet Paradise ♥

In de I ♥ myself-box kreeg ik dit parfum van "Morgan". Dit merk ken ik helemaal niet, maar met parfum kun je mij altijd blij maken. Aan de naam van het parfum kun je al zien dat het een zomers parfum is, ik besloot deze mee te nemen naar Lanzarote. Hier heb ik hem vervolgens iedere dag gedragen en vandaag vertel ik jullie meer over deze geur. 

Deze verpakking vind ik super schattig. Het is net een pen. Vele van jullie zullen weten dat ik dol ben op schrijven en dus een zwak heb voor pennen. Dit is een travel-size van 8ml.

Wanneer ik nu het parfum ruik denk ik terug aan Lanzarote, een typische vakantie geur. Het is een zoet-bloemige geur. 
De geurnoten:
Top: Litchi, zwarte bes, roze peper
Hart: Cyclaam, vlinder orchidee, Hibiscus
Basis: Sandelhout, musk, Fragipani

Na enige tijd te hebben gegoogeld vond ik dit parfum op bol.com in de 60ml versie voor €32,39. Wat een gek bedrag. 

Dit parfum zou ik zeker aanraden aan anderen. Het is een heerlijk zomers parfum, niet al te zwaar, lekker luchtig. 
Of ik hem zelf nogmaals aan zou schaffen, weet ik nog niet. Ik ben van plan deze in de zomer weer te gebruiken. 

Waarom ik nu nog niet weet of ik hem aan ga schaffen is, doordat ik de herinnering van Lanzarote heb bij dit parfum. 

Welk parfum doet jou aan een moment denken?  Draag je dit ook op andere momenten ? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten