1 februari 2015

#52Weeksofmakeup ♥ Green as grass

Vandaag pop ik mezelf om tot een grassprietje. Groen, groen en nog eens groen.
Kijk snel verder...
Meteen dacht ik; Lien, houd het niet te simpel, pak uit. Even twijfelde ik tussen een groene blush of lippen, tot ik dacht: Waarom geen wenkbrauwen?



Behoorlijk heavy al zeg ik het zelf. De ooglook zelf zou ik ook niet snel dragen, ik ben niet zo'n groen type. Wat denken jullie, als je de wenkbrauw wegdenkt, zal groen mij staan ?


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Als basis heb ik dit keer voor 'groene' producten gekozen. De primer en concealer zijn beide van The Body Shop en komen uit de tea tree lijn.
De Babylips komt uit de Electro-lijn
De rest van mijn basis heb ik gewoon random uit mijn stash gepakt, doordat ik een groene oogschaduw van Essence had liggen, heb ik ook maar weer eens de oogschaduwbasis gebruikt. Ook ging ik voor een lijntje op mijn waterlijn. Ik gebruikte hiervoor mijn NYX Jumbo eye pencil in Rocky Mountain Green . 
Tot slot heb ik van mijn 88 palette de van boven gezien 4e kleur groen gepakt, als je goed kijkt zie je hier ook een klein deukje in. 


Wat vinden jullie van de look? 
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten