8 februari 2015

#52weeksofmakeup ♥ week 6 ♥ Sunset Oklahoma

8 september 2014 begon ik aan de #52weeksofmakeup challenge. Ondertussen zitten we alweer op 8 februari 2015 en zijn we van week 37 naar week 6 gevlogen.
Jullie kunnen nog steeds iedere zondag een look zien en volgens mij heb ik nog maar 2 weken geskipt, als ik me niet vergis.
Deze week was het thema Sunset Oklahoma, wat ik me hierbij moet voorstellen? kleuren als oranje, geel en rood. Ook natuurlijk wat bronzer en highlighter. 
Ben jij benieuwd wat ik ervan gemaakt heb?
Kijk verder...



Mijn ogen knallen er uit, zoals je kunt zien. 
Kleuren die ik normaal niet zou pakken, heb ik nu gebruikt. Verder heb ik mijn gezicht vrij neutraal gehouden.
Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt.

 Na mijn dagcrème heb ik een basis aangebracht die jullie wel vaker hebben kunnen zien.

  • Foundation: Infallible 24h van L'oreal
  • Poeder:  Essence - All about matt
Ondanks dat ik met deze foundation eigenlijk geen poeder nodig heb, heb ik toch gekozen voor een poeder.

Als gezichtsproducten kunnen bronzer en highlighter natuurlijk niet missen. Ook heb ik aan blush gedacht. 
  • Bronzer : Golden Rose - Bronzing Terra Powder 102
  • Blush : Nivea Pure & Natural - 08 Desert Sand 08
  • Highlighter : MAC MSF -  Lightscapade


Voor mijn ogen heb ik vooral veel kleur gebruikt. Ook ben ik een mascara aan het testen, waar jullie binnenkort een review van kunnen verwachten. 
  • Oogschaduw palette: Essence -  All about paradise
  • Mascara : L'oreal - Telescopic 
Zelf vind ik de look best oké gelukt. Het zijn erg gewaagde kleuren, maar voor in de zomer zou ik dit best nog wel eens kunnen dragen. 

Waar denk jij als eerste aan bij het woord Sunset ? 
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten