6 februari 2015

Lookx exclusive eyeliner ♥ 08 intense Brown

Een tijdje terug kreeg in in een Beautybox een eyeliner van het merk Lookx. Vandaag een review over dit product.

Kijk verder....

Oogpotlood en eyeliner gebruik ik niet erg vaak. Dit doordat ik het vaak een moeilijk product vind. Dan zie ik mensen die ermee tightlinen, maar wanneer ik het probeer is de punt veel te hard en zie je er vaak niets van. 
Deze bruine kleur 08 intense Brown is inderdaad intens. Het is een gepigmenteerde bruine kleur die erg zacht aanvoelt.

Het vervagen lukt met deze eyeliner ook erg goed.

Wat ik erg handig vind aan deze eyeliner, is dat het een draai systeem heeft. Zo hoef je hem niet te slijpen. Ook vind ik de verpakking er erg luxe uitzien.


Ik heb zelfs met deze eyeliner kunnen tightlinen, en dat is me echt nog nooit overkomen. Ik moet zeggen dat ik het wel erg tof vind staan, 

Deze eyeliner is online te verkrijgen en kost €17,65. Dit vind ik persoonlijk aan de prijzige kant. Het is net wat je er voor over wil hebben. 

Wat is jou favoriete eyeliner? Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten