18 februari 2015

MAC Lightscapade ♥ Lightness of Being ♥

Zoals vele andere beautylovers ben ik dol op MAC, toen ik voor mijn verjaardag MSF Lightscapade kreeg was ik super happy. Ik kon niet wachten om dit product te gebruiken, maar eerst productfoto's want hier moest natuurlijk een artikel over komen.
Kijk snel verder...
Lightscapade stond al een tijdje op mijn wishlist. Aan het  begin van het jaar zag ik dat MAC met een nieuwe collectie uit was gekomen, namelijk de Lightness of being collectie
In deze collectie zit ook MSF Lightscapade, maar dan met een ander patroontje. Deze heb ik voor mijn verjaardag gekregen.


In een mooi golvend reliëf zie je kleuren als paars, geel en oranje. 



Op het eerste gezicht is het een prachtige subtiele highlighter.



Hier draag ik alleen een basis van foundation, poeder en ook heb ik mijn wenkbrauwen gedaan.


Voor deze review heb ik alleen wat mascara op gedaan, gecombineerd met deze highlighter. Zoals ik tijdens de swatch al gezegd heb, een erg subtiele highlighter. Prima voor dagelijks gebruik. 

Zowel de Limeted Edition MSF als het origineel kost €29,50, deze is o.a te koop op de site van M.A.C.

Heb jij ervaring met M.A.C Lightscapade?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten