14 februari 2015

Sample Saturday ♥

Sample Saturday is een tijdje weggeweest, maar is nu terug. In Sample Saturday haal ik 3 of 4 testerjes uit de kast, om hier een review/eerste indruk over te schrijven. 
Kijk verder...
Vandaag heb ik weer 3 parfum samples, waar ik mijn mening over geef. 



United Dreams Love Yourself Benetton. 
Mijn eerste gedachten bij het zien van dit parfum zijn zoet en roze, snoepjes zoet.
Na het opsprayen blijkt dit niet het geval te zijn. Het is een vrouwelijk parfum. Wel zoet, maar niet overheersend zoet. 
Het is een fruitig zoete geur. 

Geurnoten: 
Top; Bergamot, framboos, peer & abrikoos
Hart:  Jasmijn, freesia & Roos
Basis: Amber, musk & Sandelhout

Dit zijn geurnoten die mij erg aanspreken. Je ziet ze veel terug in parfums die ik in mijn collectie heb. Het flacon ziet er ook super cute uit, het doet me denken aan de musk geuren van The Body Shop. Wel vind ik het een vrij zomers parfum.

Toen ik de prijs op ging zoeken, stond ik verbaasd van hoe betaalbaar dit parfum eigenlijk is. 
Voor 30ml betaal je €14,36, voor 50ml €19,31 en voor 80ml €26,06
Deze geur, is zeker een geur die wel bij mij past en staat dus op mijn 'parfum lijstje'.


Dior Pure Poison.
Weten jullie nog dat ik schreef over Hypnotic Poison, hierin schreef ik dat ik niet wist welke van de Hypnotic Poison's ik moest aanschaffen. 
Wat jullie niet weten, is dat ik zo'n paar maanden heb getwijfeld welke "Poison" ik aan had willen schaffen. Vaak liep ik door de stad met op de ene arm Hypnotic Poison en op de ander Pure Poison. Ik ben echt een sucker voor dit soort flesjes. 

In het begin is Pure Poison erg vrouwelijk, een beetje ouderlijk. Persoonlijk vind ik het voor een opening best heftig, maar na een tijdje wordt de noot wat zoeter en verdwijnt hij op de achtergrond. De geur heeft inderdaad iets hypnotiserends

Geurnoten:
Top: sinaasappel, mandarijn, bergamot & Jasmijn
Hart: oranje bloessem & gardenia
Basis: witte ambers, sandelhout & ceder

Achteraf ben ik blij dat ik voor Hypnotic Poison gegaan ben, ik vind namelijk deze geur té ouderlijk voor mij. 

De 'Poison' geuren (of uberhoubt de Dior geuren) zijn echt luxe geuren, dat valt ook wel te zien aan de prijs. 
Voor een flacon van 30ml betaal je namelijk al €61.65, voor 50ml €85,05 en voor 100ml €121.05



Iedereen kent het populaire mannengeurtje 'One Million' wel. Ook Paco Rabanne's vrouwen versie 'Lady Million' is erg geliefd. Zelf heb ik me nooit echt erg verdiept in dit gehypte parfum. 
Dit door persoolijke redenen, waar ik een heel artikel of misschien zelfs wel boek over zou kunnen schrijven. 
Langzamerhand ben ik echt een beetje anti geworden, maar toen ik deze sample kreeg weerhield het me iet om deze toch uit te proberen. 

Ik moet zeggen dat, wanneer ik de geur op spray, ik nog niet echt meteen een geurnoot herken. Het is een vrij sterke geur, maar niet dat ik echt denk van "ja, hier wordt ik warm of koud van"....

Geurnoten:
Top: neroli, framboos & citroen
Hart: gardina, oranje bloesem, jasmijn 
Basis: patchouli, amber & witte honing

Na een tijdje ruik je de honing echt goed. Niet mijn type geur. Mijn mening over de Lady Million is niet echt veranderd, behalve dat de mannen en vrouwen versie totaal niet op elkaar lijken. 

Voor een flacon van 30ml betaal je ongeveer €40,-, voor 50ml €57,- en voor 80ml €88,40

Mijn persoonlijke favoriet steekt er met kop en schouders bovenuit. Namelijk United Dreams Love Yourself Benetton. 


Heb jij een van deze geurtjes? Of ben jij benieuwd naar een van deze geurtjes?
Laat het achter in de comments. 


Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten