16 februari 2015

Swatches ♥ Layla nailpolish ♥ Soft-touch effect & Thermo effect

In Lanzarote kocht ik onder andere nagellak van het Spaanse merk Lola, waar jullie 4 februari al een artikel van hebben kunnen zien. Ook kocht ik 2 lakjes van Layla (een Italiaans make-up merk), over deze lakjes vertel ik jullie vandaag meer. Het zijn twee speciale lakjes.

Lees dus snel verder...  



Dit Soft-touch effect lakje in 03 is een multi color lakje. Op het eerste oog lijkt het paars/grijs, maar wanneer je goed kijkt zie je een roze gloed, een blauwe gloed en nog veel meer.


Wanneer ik hem op mijn nagels heb aangebracht kan ik de kleur nog niet echt plaatsen, een beetje zilver paars achtig. Zelf vind ik het erg mooi. 


De lak droogt een beetje mat op, wat ik persoonlijk erg mooi vind. Deze kleur is overigens ook prachtig op de teennagels. Hij droogt vrij snel, wat altijd gunstig is wanneer 


 Deze lak bevat 10ml en kostte €3,- . Kom je dit merk en deze soft touch lakken tegen? Dan zou ik hem zeker aanraden. 


De Thermo lakken kun je tegenwoordig steeds meer zien. Persoonlijk houd ik erg van blauw en hoe leuk is het om in de zomer te schitteren met je nagellak, die van donker naar licht transformeert. 


Wanneer ik koude handen heb, wordt het een soort petrol kleur. Erg mooi zo'n donkere blauw-groene kleur. 


Wanneer ik warme handen heb wordt het een mint kleur. Ook is deze foto na een paar dagen gemaakt, zo kun je zien dat de lak er nog prima op zit.

Voor deze lak heb ik wederom €3,- betaald, in dit flesje zit 5ml

Heb jij ooit het merk Laya geprobeerd?  
Laat achter in de comments wat jij van deze lakjes vind. 

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking: