8 maart 2015

#52weeksofmakeup ♥ Week 10 perfect storm

Perfect storm vond ik een lastig thema. Eerst dacht ik er aan  een smokey-eye te maken met grijs, zwart en blauw. Maar toch besloot ik grijs en roze te combineren en vooral een rustige look te maken.

Kijk verder...



Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt, wederom weer wat producten waar ik geen review over heb geschreven. Hoewel van sommige nog een review komt


De basis heb ik gelegd met mijn meest gebruikte foundation de True Match van L'oréal. De onzuiverheden heb ik bedekt met de concealer van The Body Shop uit de TeaTree-lijn en voor de kringen onder mijn ogen de Essence Stay natural concealer. Alles heb ik afgepoederd met de Essence all about Matt! fixing compact powder.


 Vrijdag vond ik in een uitverkoopbak van Kruidvat het "How make your Face wow!" palette van Essence. Samen met mijn  MAC Bronzer uit de Alluring Aquatic -collectie heb ik de highlighter en peach-kleurige blush uit dit palette gebruikt.
Oranje vind ik toch een 'storm achtige kleur'.


Voor mijn wenkbrauwen heb ik het Essence-kitje en de Catrice browgel gebruikt. 


Op mijn lippen heb ik Vaseline gedaan, zo is het toch lekker nog neutraal en verzorgend. 

Op mijn ogen ging ik voor een roze basis van Maybelline. De Color tattoo in Pink Gold. Hierover kunnen jullie deze maand nog een uitgebreidere review van verwachte, maar nu dus alvast een soort preview. In mijn arcadeboog heb ik de zilvergrijs uit dit Essence 3D duo gebruikt. 

Het storm kleurige blauw komt al in mijn ogen voor. 


Mascara heb ik dit keer (bewust) overgeslagen. 

Wat vinden jullie van deze look?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten