1 maart 2015

#52WeeksOfMakeupChallenge ♥ Week 9 ♥ Purple Sky

Wat later dan normaal, maar hier is hij dan. De nieuwe 52 weeks of make-up look. Dit keer is het thema Purple Sky.
Kijk verder..



Purple Sky was een thema waar ik erg naar uitkeek, tot het dichterbij kwam. 
Roze, paars, blauw, je kunt zoveel kanten uit met dit thema. Dan de volgende vragen: "Wat voor paars tinten gebruik je, hoe accentueer je ze, waar gebruik je ze?"
Zoveel vragen, zoveel mogelijkheden. 

Graag ga ik voor een draagbare look, hoewel paars toch vrij gewaagd is. 
Ik begon met de basis. 

  • Foundation: L'oreal True Match
  • Concealer:Catrice light-Reflecting
  • Oogschaduwbasis :  Artdeco eyeshadow base
Van de oogschaduwbasis komt binnenkort een review, de Concealer en Foundation zijn al vaker voorbij gekomen, maar staat geen review van op mijn blog. 

Al vrij snel wist ik wat ik op mijn verdere gezicht ging gebruiken. 

  • Poeder: Essence All about Matt! fixing powder
  • Bronzer:  MAC LE ( Alluring Aqua )
  • Blush/highlighter: Essence LE ( Rock Out MTV EMA)  
Wederom heb ik geen van deze producten nog gereviewd, als jullie over de Essence LE blush nog een review willen zien, hoor ik dat graag. 

Terwijl ik in mijn oogschaduw-stash aan het grabbelen was, kwam ik erachter dat ik behoorlijk wat paars tinten heb. 

  • Wenkbrauwproduct:  MAX & more eyebrow pencil - Brown
  • Mascara:  L'oréal telescopic mascara
  • Essence All about Paridise oogschaduw palette (de roze kleur over het hele ooglid)
  • Boozyshop 88 shimmer palette (blauw onder mijn oog en paars in de arcade boog)
  • MAC cranberry (als extra aanzet in de arcadeboog) 
Over het wenkbrauwpotlood kunnen jullie binnenkort ook een review verwachten. 

Nu ik toch zo lekker bezig was met paars, waarom geen paarse lipstick ? 


Ik ging voor eentje van The Body Shop. Helaas staat hier ook geen review van op deze blog. 

Zelf vind ik de look erg mooi geworden. 

Wat vind jij van de look?  
Past het volgens jou een beetje bij het thema?
Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline ♥









Geen opmerkingen:

Een reactie posten