11 maart 2015

MAC ♥ Mythology

Een tijdje geleden bestelde ik M.A.C Mytholoy een oogschaduw met lustre finish. Jullie hebben deze al in de favorieten van februari 2015 voorbij zien komen, maar vandaag dan eindelijk de review.
 Kijk verder...



Op het eerste gezicht lijkt Mythology een koperkleurige oogschaduw te zijn.

 Wanneer je hem swatched zie je een soort roze basis met gouden glitters. Dit samen geeft echt een super mooi effect. 




Mijn ogen, naturel.


Op deze foto draag ik Mythology op mijn bewegend ooglid, het is een beetje een oranje achtige kleur, die behoorlijk glimmend is.


In mijn arcadeboog heb ik een andere oogschaduw  van MAC aangebracht. Namelijk Cranberry


Cranberry heeft een frost-finish wat dus weer een heel ander effect geeft, als een Lustre-finish. Dat kun je ook wel aan deze swatches zien. 


Zelf vind ik het een erg mooi effect geven, hoewel Mythology erg glitterend en bijna oranje aardkleur is, is Cranberry daarin tegen een echte cranberry-kleur

Zelf vind ik de MAC oogschaduw echt een aanrader. Per stuk koost een M.A.C. oogschaduw €17,50 in het doosje. Je kunt ook alleen de pan kopen voor in een palette, deze zijn €13,50 per stuk.




 Wat vind jij van deze (dubbele) review?
Heb jij een oogschaduw van MAC? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten