14 maart 2015

The Body Shop - Red Musk eau de toilette ♥

Normaal gesproken kunnen jullie iedere zaterdag een Sample Saturday verwachten, maar vandaag niet. Vandaag heb ik wel een parfum review voor jullie. Namelijk die van de Red Musk eau de toilette van The Body Shop.
Kijk verder...


 Misschien weten sommige van jullie wel dat ik echt dol ben op de producten van The Body Shop. Rond de kerst periode kwamen zij met de Red Musk geur. Zo'n mysterieuze naam kon ik natuurlijk niet weerstaan. Toch vind ik dat ik het nog best lang vol heb gehouden, want ik heb dit parfum pas rond februari besteld (als ik me niet vergis).
 Het flesje zelf is redelijk klassiek. Een zwarte ronde dop en het flesje zelf heeft een ombre effect. Van donkerrood naar vuurrood/oranje, naar transparant. I love it!
 De geur is zwaar, een tikkeltje mannelijk, een beetje smokey maar niet op een knellende manier. Echt een mysterieuze geur. Sommige mensen zouden dit als een avondgeur omschrijven, maar ik vind hem ook lekker voor overdag.
Geurnoten:
Top: peper
Hart: kaneel
Basis: tabak & musk

Van deze geurlijn hebben ze bij The Body Shop een douchegel (€13.- 250ml), een body lotion (€14.50 250ml), de bodymist (€14.50 100ml), een parfum oil (30ml €28,-), eau de parfum (30ml €30- , 60ml €44.- of 100ml €55,-) en de eau de toilette (30ml €20,- of 60ml €33.-).

Ben jij bekend met de Red Musk geur? 
Laat het achter in de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten