28 april 2015

Maybelline Dream Pure BB-cream ♥

Maybelline heeft al een tijdje deze Dream Pure BB-Cream in het schap, maar sinds een tijdje heb ik hem in mijn bezit. Op warmere dagen ben ik niet zo van de foundation en besloot ik deze BB-Cream aan te schaffen.
Vandaag review ik de BB-Cream die ik al een aantal keer heb gebruikt. 

Kijk verder...
Maybelline heeft 2 verschillende soorten BB-Cream, een blauwe (deze, pure) variant en een roze (de fresh) variant. De BB-Cream zelf is natuurlijk niet roze of blauw, maar de details op de verpakking (haha). Ik wist niet zo goed welke ik moest kiezen. De blauwe (pure) is namelijk voor de gecombineerde tot vette huid en de roze (fresh)  is voor de normale tot droge huid. Nu wil mijn huidtype nogal schommelen, maar over het algemeen heb ik rond de zomer een gecombineerde huid. Ook viel mij op dat in deze BB-Cream 2% salicylic acid (salicylzuur) in zit, wat veel bij onzuiverheden zou werken waar ik nog al snel last van heb de laatste tijd. Buiten dat heb ik natuurlijk ook een ontzettende zwak voor blauw. 

Nu we het toch over de blauwe details hebben, kan ik meteen vertellen wat ik van de verpakking vind. Simpel, speels en vrolijk ik hou ervan. Dat het in een tube zit vind ik ook echt super handig, makkelijk mee te nemen en het materiaal van de verpakking is ook makkelijk schoon te maken. Top dus, goed zo Maybelline


Nadat het eerste probleem was opgelost, kwam het volgende. Welke kleur past beter bij mij. Ik ging voor medium, dit bleek een perfecte keuze te zijn want hij past perfect bij mijn huidskleur. 


De laatste tijd is mijn huid vrij onrustig. Ik wil dus wel graag een beetje dekking op mijn gezicht. 

Naturel gezicht.

Deze 8-in-1 BB-Cream beloofd je gezicht er gezonder uit te laten zien door middel van de volgende 8 punten.

1) camoufleert onzuiverheden
2) Helpt je beschermen tegen het ontstaan van vlekken
3) olie vrij & vet vrij
4) minimaliseert de zichtbaarheid van je poriën

5) Verduidelijkt de uitstraling van de huid
6) camoufleert roodheid
7) hydrateert & verzacht
8) complimenteert huidskleur.

Volgens mij past hier nog wel een 9e puntje bij, want deze BB-Cream bevat namelijk SPF 15.

Met BB-Cream

Zoals je kunt zien heeft deze Maybelline Dream Pure BB-Cream een goede dekking, maar maakt het niet te cakey. 
Ik hou ervan. 

Deze BB-Cream is lekker makkelijk verkrijgbaar en kost rond de €10,-. Maybelline heeft natuurlijk vaak aanbiedingen zoals 1+1 gratis of 2e halve prijs etc. Ik zou zeggen profiteer er dan van, nu is €10,- niet zo veel geld, maar hoe leuk is het als je het (in verhouding) voor nog goedkoper kan hebben.  

Gebruiken jullie eigenlijk ooit BB-Cream
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten