23 april 2015

Sally Hansen Miricle GEL 310 Shock Wave

De Sally Hansen Miracle GEL is al langer op de markt, ook zijn er al een aantal reviews van op andere blogs. 
Ik heb al een aantal maanden de roze kleur 310 Shock Wave in bezit. 

Vandaag een review over deze nagellak.

Kijk verder...


310 Shock Wave is een zoete roze kleur.


De nagellak moet worden aangebracht op de 'naakte nagel'. Zonder basecoat dus. 


Dit zijn mijn nagels zonder iets erop. 


Na een laagje ziet de lak er zo uit, het is een erg gepigmenteerde kleur. Wel zie je hem nog wat doorschijnen. 


Na 2 laagjes zie je dat de kleur harder roze is geworden. 
De lak moet goed drogen voordat je de topcoat aanbrengt. De topcoat neemt namelijk nog een beetje van de lak mee aan het kwastje. Als je meerdere kleuren hebt, is het niet de bedoeling dat je topcoat deze kleuren door elkaar mengt. 


Wanneer ik de topcoat heb aangebracht komt er een mooie glans over de nagels.
Deze lak blijft (bij mij) zeker een week zitten. Ik merk dat ik dan toch veel aan mijn nagels begin te pulken en dat de eerste chips ontstaan. 

Ben jij bekend met deze Miracle Gel? 
Laat achter bij de comments wat jou mening hierover is.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten