7 april 2015

Yves Rocher lipstick 56201 La Gacilly

Ik ben dol op lipstick, hier kunnen jullie komende tijd ook veel reviews van veerwachten op Elinnee94.
Een tijdje terug heb ik bij Yves Rocher een lipstick bestelt. Volgens mij is deze uit het assortiment verdwenen, maar voor alsnog een review van deze lipstick. 
Kijk verder...




De verpakking van deze lipstick is echt super simpel en toch schattig. Er zit een soort graan patroontje op de dop.Het lijkt een beetje op lavendel. 
Ik heb de kleur 56201 La Gacilly een mooi donker roze kleur, een beetje frambozen kleur.
Hij blijft niet erg lang zitten, een paar uurtjes. Hij trekt snel in je lippen, waardoor je de kleur nog net iets langer ziet.

Bij Yves Rocher heb je verschillende soorten lipstick, dit model is €8.50, zoals ik al heb gezegd is deze kleur niet meer te vinden op de site. Wel zijn er andere kleuren in deze lijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten