22 mei 2015

Teacozy mei 2015 ♥

Het is alweer even geleden, dat ik mijn teacozy binnen kreeg. Hiervan heb ik een unboxing gemaakt en deze zien jullie vandaag. Ook schrijf ik een korte review bij de thee-smaken.


Kijk verder...


De unboxing:


Zwarte thee - Earl Gray Blue Flower


Normaal gesproken houd ik niet zo van Earl Gray, maar meteen wanneer ik het zakje open maak komt me een heerlijke citrusgeur tegemoet.
Na een paar slokken denk ik: "niet zo speciaal". Het bijzondere zit hem in de nasmaak, een soort pepersmaak brand in mijn keel.
Ik houd wel van deze heerlijke twist.

Witte thee - China mu tan
De thee vind ik niet erg speciaal. Eigenlijk niet veel anders dan de ervaring die ik met andere thee heb, dat is vrij smaakloos. Dit gaf me de rede om hem langer te laten trekken dan dat op de verpakking staat. 

Groene thee - Sencha vanille

Ik ben dol op vanille. In de winter nog erger dan in de zomer, but I love it. De geur van deze thee maakt me helemaal blij. De heerlijke vanille geur komt mij al meteen tegemoet. Ook de thee heeft een heerlijke subtiele vanillesmaak die zowel in de zomer als winter kan. 

Rooibos - Moederdagthee

Een thee waar al suiker in zit. Zelf ben ik niet zo van de suiker in de thee, maar deze thee geeft een subtiele smaak waarbij ik het wel kan waarderen. De thee is erg smaakvol. 

Hou jij eigenlijk van thee? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten