30 juni 2015

Kaviar Gauche for Catrice Limeted Edition

De Kaviar Gauche for Catrice collectie ligt nu in de schappen van Catrice. Ik heb een aantal van deze producten aangeschaft voor een review. 
Kijk verder...

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik erg benieuwd was naar het oogschaduw palette. Toen ik deze in de winkel swatchte, was ik zwaar teleurgesteld. De pigmentatie was echt verschrikkelijk, na een aantal keer swatchen kwam er een beetje kleur vanaf. Alle kleuren leken op elkaar, dus vandaar dat ik dit palette niet aan heb geschaft. 

Shimmer pearls


Deze highligter bestaat uit bolletjes, de zo geheten parels. Ze geven een mooie glans. Voor €4,60 vind ik dit zeker een aanrader. 


Nagellak


Van de vier nagellakjes die in deze collectie, heb ik er 2 gekocht. Een paarse kleur 03 love me tender en beetje bruine kleur 04 cool wonder. Love me tender heb ik onder andere gekocht voor de naam, maar deze lavendelkleur vind ik ook het mooist. Cool wonder vind ik meer een winterse kleur, ik ga deze niet zo veel dragen in de zomer. 
Deze lakjes zijn €3,- per stuk. 

Lipgloss


De lipglosses uit deze collectie vind ik ook vrij erg tegenvallen. Butterfly kiss is een redelijk transparante milky kleur. Honey blossom, valt ook erg tegen. Ik had verwacht dat deze erg roze zou zijn, maar is bijna wit. Jammer. Voor €3,60 per stuk zou ik ze laten liggen. 

Kortom, deze collectie valt me zwaar tegen. Het enige product waar ik echt enthousiast over ben is de highlighter, maar deze kan je niet meenemen op reis ofzo. 

Heb jij een product uit deze collectie? 
Laat bij de comments achter wat je ervan vind. 

Liefs, 
Eline ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten