21 juli 2015

Mijn plannen voor deze Zomer ♥ Bucketlist Summer 2015

Nu dat jullie dit lezen ben ik op een van mijn vakanties. Naast dat ik al ontzettend leuke impulsieve dingen heb gedaan, zijn er meerdere dingen die ik wil doen en aan het doen ben.
Deze wil ik graag met jullie delen. 


Lees verder...



♥ Disney

Een van de dingen die ik al lang wil is naar Disney, deze zomer is het dan zo ver. Ik ga met Sirea naar Disney!! Hier ga ik natuurlijk ook vloggen dus houd zeker mijn vlog-kanaal in de gaten (http://youtube.com/randomECVvlogs).

♥ Hout


Al een tijdje heb ik een schijf hout voor productfoto's. Wat er nooit van was gekomen is deze mooi te maken. Hier ben ik vorige maand mee begonnen en voordat mijn ouders me op gaan geven voor : "Help ons kind is klusser", wil ik hier echt flink aan gaan werken. 

♥ Lezen


Zomer, lezen en Eline. Lekker lees weer zit er weer aan te komen en ik wil het liefst deze zomer 3 boeken uitlezen. Ik ben dol op lezen, dus wat houd me tegen.

♥ Een leuke vakantie

Samen met 7 andere ga ik op vakantie.
Hoewel er veel misverstanden zijn geweest hoop ik dat het een leuke vakantie gaat worden. 

Wat wil jij deze zomer nog doen ? 

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten