10 augustus 2015

Essence Longlasting lipstick Cool Nude

Soms geef ik me over aan gehypte producten. Toen ik bij Nienke Cool Nude van Essence zag, was ik meteen verkocht. 
Nu is Essence niet een heel prijzig, maar een miskoop is een miskoop. Vandaag geef ik mijn mening over deze lipstick. 



Lees verder...




De verpakking van deze lipstick vind ik erg leuk. Hij oogt basic, maar niet goedkoop (als je snapt wat ik bedoel). De laatste tijd ben ik steeds meer van nude kleuren gaan houden, dus leek Cool nude mij een prima lipstick om uit te testen. Hiernaast zou het een dupe moeten zijn van MAC - Faux, deze lipstick staat al een tijdje op mijn wishlist maar heb ik helaas nog niet in mijn bezit. 


Wanneer je Cool nude swatched zie je een bruine kleur met een paars/roze ondertoon. Zelf houd ik hier heel erg van, maar staat het mij ook? 

Dit zijn mijn lippen zonder product.

Dit zijn mijn lippen met Cool nude.

Eigenlijk is dit de perfecte nude-kleur, een my lips but better kleur met een roze tint.
De Longlasting lipstick kost €2,40 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 

Ben jij bekend met deze lipstick?
Laat achter bij de comments wat jij van deze lipstick vind.

Liefs,
Eline 

1 opmerking:

  1. ja ik heb m ook, vind m echt prachtig. ook come naturally heb ik, die is ook mooi!
    groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen