13 augustus 2015

Scheerschuim of scheergel? - De verschillen !

Jullie hebben in mijn shoplog van Duitsland hebben jullie al kunnen zien dat ik bij DM een scheerschuim en scheergel kocht. Wat is nu eigenlijk het verschil?
Vandaag behandel ik ze beide in deze review.


Ben je benieuwd? Lees dan verder...

Toen ik bij DM was moest ik scheerspul hebben. Ik zag scheerschuim en scheergel, maar wat zijn nou eigenlijk de verschillen?




Links zie je het scheerschuim, dit komt er uit als schuim, een beetje te vergelijken met slagroom. Bij het uitsmeren moet je uitkijken dat je er toch nog een dikke laag op laat zitten. Rechts zie je de scheergel. Deze komt er uit net als een douchefoam, eerst is het een soort gel en wanneer je hem uitsmeert wordt het een laagje schuim.


Beide scheerproducten doen gewoon goed zijn werk. Het is vooral waar je persoonlijke voorkeur naar uit gaat. Bij mij is dat de scheergel.



Wat is jou favoriete manier van ontharen? En welke producten gebruik jij daarvoor?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten