10 september 2015

Update - September 2015

Lieve lezers van Elinnee94, 
Vandaag is het tijd om een update te schrijven, want Elinnee94 is nogal een chaos. Dit is precies wat mijn leven eigenlijk op het moment is. 
Vanaf vandaag, woensdag 9 september 2015 heb ik besloten het bloggen weer op te pakken. Eigenlijk speelt dit idee al langer, maar weet iedere keer geen rust te vinden. 
Gisteren is de knoop doorgehakt en heb ik mijn video van de beautybox bewerkt en geupload. 
De eerste stap is gezet door ook het artikel te publiceren en nu ben ik bezig met deze update, voor morgen. 

Lees verder...



Vanaf vandaag zullen jullie dus gewoon weer iedere woensdag en vrijdag een video kunnen verwachten en dat zal misschien wel wat rommelig worden, doordat er wat oudere video's eerst aan bod komen. 
Jullie kunnen komende zaterdag een Sample Saturday verwachten, maar ik weet nog niet of ik deze iedere zaterdag maak, om de week of misschien een keer in de maand. Hier heb ik voor mijzelf nog niet echt een planning voor.
Er zijn op dit moment zoveel dingen die ik nog wil doen en die ik voor mijzelf op een rijtje moet krijgen. 

Een daarvan is de toekomst. 
Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat ik een appartement toegewezen heb gekregen. In oktober start de bouw, maar ik weet nog niet zo goed of ik hier blij mee ben. Een deel van mij is echt ontzettend blij met dit nieuws, maar mijn onzekerheid speelt ook een grote rol. Het is in de wijk achter ons, waardoor ik nog vrij dichtbij mijn ouders kom te wonen, maar toch is de stap enorm groot. 
Angsten, angsten, angsten. 
Ergens gaf het een fijn gevoel, nog op de wachtlijst te staan, maar nu is het allemaal zo officieel. 

Dit was het dan, voor nu. Ik ga me nu opmaken voor een afspraak en morgen ga ik verder met het artikel (en video)  voor vrijdag. 

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten