21 december 2015

Essence Merry Berry Review || Elinnee94

Al vele reviews zijn verschenen over de prachtig-uitziende kerstcollectie van Essence. Je zult hem vast wel in de winkel hebben zien liggen en ook ik smolt weg bij het zien van deze collectie en MOEST de mooie highlighter en 2 lakjes hebben.
Vandaag een korte review over deze prachtige collectie. 

Lees verder...


Qua uitstraling krijgt Essence van mij een dikke 10! de highlighter ziet er prachtig uit met het sterren-patroontje en leuk dat de nagellak flesjes een soort kerstbal als dop hebben. 


Als eerst test ik de highlighter voor jullie, wat nog best een opgave is met foto's maken. 


Dit is mijn gezicht met wat foundation en een beetje blush. 


Op deze foto heb ik ook de highlighter aangebracht. Deze ziet er subtiel uit en geeft een lichtgoude glans met wat glitters. De highlighter is kleur 01 I love my golden pumps en kost €3,40


Van de nagellakjes kocht ik een paarse kleur met een blauwe en roze gloed erover. Dit is kleur 02 purple with purpose. Mijn nagels zien er op het moment niet echt fantastisch uit, dit komt omdat ik eigenlijk de hele dag met kratjes loop te sjouwen en dozen open te ritsen.


Op de foto hierboven zie je mijn nagels met 1-2 laagjes van de nagellak. De lak dekt erg goed en ik vind de kleur erg mooi. Dat voor maar €2,-


Ook kocht ik de mooie gouden glitter topcoat in kleur 01 I  my golden pumps. Want zeg nou zelf, wat is kerst zonder glitters? Ook voor deze lak betaal je €2,-

Liefs, 
Eline 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten