7 december 2015

My November in pictures || Elinnee94

November is een maand geweest waarin veel is gebeurd. Ik kreeg inspiratie voor mijn blog en een artikel is het “my life in pictures”.  Maar aangezien iedereen deze titel al heeft en ik niet zo’n heel boeiend leven heb, ga ik het om de maand doen. Ik laat natuurlijk niet alle foto’s zien die ik maak, maar kies wat hoogtepuntjes uit.
Zo kan het ook zijn dat ik een collage maak, omdat ik bijvoorbeeld meerdere foto’s van een onderdeel of dag heb.


Lees verder en bekijk : My November in pictures…


Op  1 november ben ik weer eens naar Dierenrijk geweest, wat is de herfst mooi daar. Echt prachtig. Alle dieren veranderen in hun vacht en de kleuren komen zoveel mooier naar voren. I love it. 


2 november 
Ik zocht naar achtergronden voor mijn telefoon. Ik heb namelijk sinds kort een Iphone en vond het wel heel leuk om daar een achtergrond bij te kiezen.
Om toch in het herfst thema te blijven, heb ik de blaadjes gekozen. 


Teske bedacht een leuke challenge, ik deed mee.

3 november
Deze sjaal had ik als favoriet kledingstuk bij de challenge van Teske. Hij is zo fluffy! 


’s Avonds had ik een heerlijke pastasalade met tonijn gemaakt. Die was wel foto-waardig.

4 november
Super leuk. In de challage van Teske zat ook de opdracht “koop een bosje bloemen” ik koos dit mooie boeketje. 


Tja, ik ondekte (een beetje laat) de mirror app, waar ik even mee heb zitten spelen.


Op 7 november had ik een quiz, mijn tante hielp mee op afstand met de cryptho-puzzel.


Op 10 november heb ik  heerlijke nacho’s gemaakt.Heerlijk met extra JalapeƱo.


Op 11 november kon ik bijna het station niet opkomen. Op het trapje lagen allemaal blaadjes. Zag er wel mooi uit. 


De lucht op 12 november was prachtig, ik kan het ook niet laten om er geen foto’s van te maken.
Ook kocht ik bij kruidvat deze schattige minion zakdoekjes. Deze ruiken naar de vroegere Diddl plaatjes.
Maar ook kreeg ik het goede nieuws, ik had net een kennismakingsgesprek gehad bij de Appie en een paar uur later kreeg ik dit berichtje van mijn begeleider bij Boekenwerk. 


Op 19 november had ik een presentatie voor een groep vrijwilligers en studenten. 


Er  is in Eindhoven een Kiko geopend, waar ik natuurlijk super blij mee ben, ik heb er op 23 november iets leuks gekocht.Wederom was de lucht echt prachtig.


24 november
In mijn pauze kijk ik naar deze vrolijke muur. 


25 november
Een pauze is toch wel fijn, wanneer je hard aan het werk bent. Ik was blij dat mijn dagje goed ging. 


Ik had een heerlijke lunch op 26 november, helaas waren de rijstwafels wat taai geworden. 


's Avonds had ik weer een presentatie. Dit keer voor de ouders van kinderen (14-) met autisme.  


Ik had 27 november weer een meiden-weekend. Ik nam mijn Mickey onesie mee en we keken Pocahontas. 

Op 28 november ben ik echt heerlijk wakker geworden. We mochten de boer helpen met het verzorgen van de dieren. De paardjes hebben een heerlijke verwenbeurt gehad. We hebben ze geborsteld en ik was niet meer weg te slaan. Het uitzicht boven op de berg is natuurlijk ook prachtig, helaas was dit niet goed vast te leggen. Ik kocht dit oogschaduw palette, of ja liet het voor me kopen. 

Ik zag dit verhaal op facebook voorbij komen. Ik vind het echt geniaal. 


Ook kwam ik deze gave lipkleuren tegen. Wauw.


We maakte 29 november op het meidenweekend een schilderij. Hij is nog niet af er komen nog woorden op die te maken hebben met de meidenweekenden. 


30 november
Ik begon mijn dag in bed met mijn laptop om een artikel te schrijven. Daarna ging ik naar beneden om verder te bloggen en te ontbijten. 

Liefs,
Eline 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten