11 januari 2016

Mijn portemonnee #2 (week 1 2016)

Na een weekje rust op mijn blog ben ik weer terug met een "mijn portemonnee". In deze artikelen geef ik jullie een kijkje in mijn uitgave van die week. 
Als je deze artikelen nog niet kent dan raad ik je aan even deel 1 te lezen die je hier kunt vinden. 

Lees verder....



Januari begon voor mij al met een vaste afschrijving. Iedere eerste van de maand gaat er namelijk een bepaald bedrag naar mijn spaarrekening en worden mijn lenzen afgeschreven. Een totaalbedrag €70,50.


Op 2 januari ging ik naar Maastricht. Ik weet dat zo'n shopdagje altijd een ramp is voor mijn portemonnee, maar probeer toch ongeveer 1 keer per maand weg te gaan. 
In Maastricht vind ik het altijd erg leuk om lekker te shoppen, maar ook verveel ik me geen moment door de oudheid van de stad en mooie plaatsen die ik in de loop der tijd heb leren kennen. In totaal gaf ik €47,95 uit. Het grootste bedrag van deze dag ben ik verschuldigd aan Lush en aan de lunch. 

Op 3 januari heb ik me toegegeven aan de verleidingen van MAC. Ik bestelde via Douglas 3 lipsticks die jullie binnenkort op Elinnee94 kunnen verwachten. Leuk dat ik weer lipsticks heb en review materiaal, maar wel weer €58,50 lichter. 

Aan boodschappen heb ik deze week €17,33 uitgegeven. Dit is een gesplit bedrag. Maar ook heb ik een keer loempia's gehaald deze week, hier moest ik €4,40 betalen voor 4 stuks met saus. Ik kocht ook een keer broodjes bij de bakker, nou dat doe ik dus niet meer zo snel, want dit kostte me €3,20 *slik*. 

Deze week heb ik weinig gebruik gemaakt van het OV, omdat ik nu een taxpas heb. Hier heb ik deze week €19,60 aan uitgegeven. 

Dan heb ik deze week nog aan overige dingen €32,35 uitgegeven. Dit o.a aan Action, Kruidvat, Hema en ook heb ik een spel gekocht in de sale bij Intertoys. 

Een totaal bedrag deze week van €249,43. Wow, hier schrik ik toch nog van. Misschien moet ik mijn aankopen de volgende keer beter over de maand verspreiden. Als het goed is krijg ik volgendeweek weer zorgtoeslag of met geluk ook mijn uitkering binnen. Die week daarna ben ik jarig dus doe ik (naar vermoeden) weinig aankopen. 

Ik houd jullie op de hoogte en jullie kunnen volgende week weer een nieuwe "mijn portemonnee" verwachten. 

Liefs, 
Eline 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten