10 maart 2016

mijn portemonnee #10 week 9 (29 februari tm 6 maart) 2016 || Elinnee94

We zitten alweer bijna in week 10 en ik heb nog geen "mijn portemonnee" van week 9 gedeeld. Dit komt doordat ik het deze week zo druk heb gehad met werken en niet echt aan het bloggen ben toegekomen. Als ik hier wel mee bezig was, was ik druk met de opgemaakt video. Deze had afgelopen vrijdag online moeten komen, maar komt pas morgen online.

Afgelopen week was ik een beetje ziekjes, dus ben ik niet veel onderweg geweest wat weer een hoop taxigeld scheelt. Wel zijn er wat afschrijvingen gedaan en ging mijn statief plots kapot. 

Ben jij benieuwd wat ik heb uitgegeven? 
Lees dan verder...



Boodschappen / eten en drinken €54,70
Een flink bedrag, al zeg ik het zelf. Dit komt vooral door de boodschappen. Iets waar ik deze week meer op ben gaan letten. Ik wil echt niet meer geld uitgeven dan €50,- per week aan de boodschappen. Dan heb ik het puur over het eten, drinken etc. De dagelijkse dingen zeg maar. Op zaterdag gaf ik bijvoorbeeld bij de AH XL al €5,75 uit aan drinken en snacks om tijdens de finale van widm te nuttigen (ik ben een echte molloot en heb zelfs nachtmerries gehad over deze uitslag). Ook heb ik zaterdag een satébroodje gehad bij de Bakker Bart en gok dat deze ongeveer €3,- was. 

Vaste lasten €70,50
Ook deze week weer een flink bedrag. Mijn maandelijkse afschrijving en lenzengeld zijn weer afgeschreven. Een stok achter de deur om voor mij mijn lenzen meer te gaan dragen, wat ik nu ook doe. 

Bestelling internet €54,60
Deze week, eigenlijk vooral aan het eind van de week, heb ik wat bestellingen gedaan op het internet. Mijn statief ging plots kapot en moest dus een nieuwe. Ik bestelde er een op Bol. Het zal vast niet aan mij liggen, maar als je dan toch een bestelling doet dan neus je toch even verder op de site? Ik bestelde ook nog het boek "opgeruimd!" van Mari Kondo en was in totaal €42,29 kwijt. Ook deed ik een bestelling van desinfectatie middel, waar jullie binnenkort wel een artikel van kunnen verwachten en hieraan was ik €9,75 kwijt. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ik had nog een paar cadeaukaarten van Douglas liggen en deed een bestelling, ik zeg nog niet wat ik heb besteld maar was in totaal maar €2,56 kwijt *dank u cadeaukaarten*. 

Taxi €5,60

Deze week niet zo veel met de taxi geweest, zoals ik al had gezegd. Dat mag ook wel na alle andere "schade".

Totaal €185,40
Ik moet zeggen dat dit me nog mee valt. Naar mijn idee zit ik iedere week wel rond dit bedrag. Ik had natuurlijk ruim €30,- kunnen besparen, maar ik vind ook dat je jezelf zo nu en dan mag verwennen. 

Liefs,
Eline 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten