30 maart 2016

Project lipstick #2

"Project lipstick" is een project die ik met mezelf aan ben gegaan. Lipstick is een van mijn favoriete beautyproducten, die ik ook met regelmaat aanschaf. 
In "project lipstick" behandel ik een voor een mijn lipsticks, ook de lipsticks die ik er niet zo snel bij pak. Ik behandel in de artikelen steeds 5 lipsticks, waar ik dan de voor en nadelen van noem. 
Aan het eind van dit project zal er waarschijnlijk weer een declutter/opruim video komen. 

Ben jij benieuwd naar de lipsticks die ik vandaag behandel?
Lees dan verder...


Babylips


Babylips kwam een paar jaar geleden nieuw naar Nederland. Iedereen was er toen razend enthousiast over en ook ik moest deze schattige lipbalms hebben. Zeker toen de electo lijn uit kwam. 
Eerlijk is eerlijk, ik pak deze er eigenlijk nooit bij. Hoewel ik toch 3 lipbalms uit deze collectie heb.

Babylips electro Pink shock


Deze kleur is erg draagbaar, brengt makkelijk aan en is zacht op de lippen. Leuk voor als je iets meer kleur op je lippen wil. 
Ook deze lipbalm mag ik wel wat meer gebruiken, bijvoorbeeld voor naar het werk. 

Babylips electro Berry Bomb


De paarse variant is een stuk lichter. Paars vind ik een erg toffe kleur in het najaar, maar voor werk is dit naar mijn mening vaak net te heftig. Deze Babylips is een goed alternatief.

Babylips electro Strike a rose


Deze oranje kleur vind ik niet zo heel speciaal. De kleur is minder intens (gelukkig). Hierdoor zal ik sneller een andere lipbalm pakken. 


Coolcos 02



Deze lipstick kreeg ik ooit in een Beautybox. Een product waar ik meteen al erg nieuwsgierig naar was.
Onder deze lipstick draag ik graag een primer (MAC) zodat de lipstick zachter aanbrengt. 
Het is een kers/framboos rode kleur die een look bij mij net wat volwassener kan maken. 
Aan het eind van de dag zie ik helemaal niets meer van de lipstick. 
Gelukkig ook geen vieze randen. 


Essence 13 love me


Love me is een draagbare nude roze kleur, met een peach/koraal ondertoon. Ik vind de lipsticks van Essence altijd super fijn. 
Ze zijn zacht (niet te zacht) en drogen mijn lippen niet uit.


Mijn vraag aan jullie:
"Dragen jullie ooit getinte lipbalm?"
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten