12 april 2016

Mijn portemonnee #15 week 14 (4 tm 10 april) 2016 || Elinnee94

De afgelopen week was alles een beetje anders voor mij. Ik heb niet hoeven werken, waarover deze week meer, maar heb zeker niet stilgezeten. 
Vandaag deel ik mijn uitgave van de afgelopen week met jullie. 
Ben je benieuwd, lees dan verder...

 
Vaste lasten €93,75
Ik had de zorg nog niet overgemaakt naar mijn vader, dus dat heb ik afgelopen week meteen gedaan. Een flink bedrag iedere keer.

Vervoer €22,80
De afgelopen week ben ik maar één keer met de taxi weggeweest. Wel ben ik 2 keer met het OV gegaan en heb dus ook mijn OV opgeladen.

Boodschappen €28,21
Maandag was het markt en ik kocht krentebollen. Ook heb ik donderdag een Dürüm besteld (7,21).

Overig €22,01
Ik kocht weer een bosje bloemen, dit keer bij AH met 35% korting. Ik was maar €1,95 kwijt.
Ook moest ik snel naar Hema, want mijn kabeltje van de IPhone deed het niet meer. Ik kocht hetzelfde snoertje als dat ik al had voor €4,40
Ook heb ik wat spullen bij Kruidvat gehaald, in totaal betaalde ik aan de kassa €12,44.
Bij de Action kocht ik wat potjes, om thee in te doen. Hiervoor rekende ik €3,22 af.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten