9 mei 2016

Mijn portemonnee #19 week 18 (2 tm 8 mei 2016) || Elinnee94

De afgelopen week is razendsnel voorbij gegaan, naar mijn idee althans. 
Vandaag blik ik terug op de uitgave die ik afgelopen week heb gedaan. 

Lees verder...

Taxi €11,20

Boodschappen €33,28
Wow, van dit bedrag schrik ik echt heel erg. Vooral maandag heb ik erg veel geld uitgegeven aan boodschappen. Ik heb toen vegaburgers gemaakt, van een recept. Iets in dat recept kan ik waarschijnlijk niet goed tegen, want ik heb die avond veel last van mijn buik gehad. Wat het is weet ik niet. 

Cadeautjes Moederdag €19,45
Moederdag is een speciale dag in het jaar en ik zal vast niet de enige zijn die niet weet wat ze moet kopen voor haar moeder. Ik houd er niet van om standaard bloemen of chocolade te geven, want ik wil wel laten zien dat ik ook echt moeite voor haar heb gedaan. Dan heb ik ook nog zo'n moeder die -wanneer je vraagt: "Mam, wat wil je hebben?"- reageert met wat ze vooral niet wil hebben. "Geen doucheproducten, geen geurtje, geen make-up, geen snoep etc.
Uiteindelijk was ik €19,45 kwijt.

Vaste uitgave €35,45
Mijn lenzen zijn weer afgeschreven, wat ik overigens echt balen vind, ik heb mijn lenzen deze maand nog niet in gehad. Er was een fout met de levering, waardoor ik maar 1 doosje in plaats van 4 binnen had gekregen. Als mijn ogen nou dezelfde sterkte zouden hebben, zou dat niet veel uitmaken en zou ik dat doosje gewoon kunnen aanbreken. Helaas is dit niet het geval, dus moest ik twee weken wachten op een nieuw pakket. 
Ook is mijn Beautybox afgeschreven, dit kan zo maar de laatste keer zijn. Ik zit er namelijk sterk aan te denken mijn abonnement op te zeggen.

Eigen uitgaven €69,53
Oke, ik wist dat dit bedrag redelijk hoog zou zijn, maar dat het boven de €50,- zou zijn had ik niet gedacht. Ik heb wat spullen geshopt voor video's en reviews (waaronder deze Moederdaglook) waar ik in totaal zo'n €36,- aan kwijt was. Van dat bedrag schrik ik al. Ook kocht ik tijdens het zoeken naar een Moederdagcadeau een parfum (Noa), omdat ik de aanbiedingen niet kon weerstaan €19,95. Ook moet ik natuurlijk rekening houden dat ik altijd een maandelijkse voorraad heb (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik ben altijd bang om zonder te zitten, dus ging ik nog een keer naar het Kruidvat en daar was een aanbieding. Uiteindelijk was ik daar €7,18 kwijt. Tja, ook kleine bedragen tikken flink aan.  

Hebben jullie een bepaald budget met moederdag? 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten