13 juni 2016

Mijn portemonnee #24 week #23 (6 tm 12 juni 2016) || Elinnee94



De afgelopen week was een vrij bijzonder weekje.Voor het eerst sinds lange tijd kocht ik weer magazines en ben ik vooral bezig met mijzelf te ontwikkelen. Ik ben weer wat creatieve dingen aan het doen en ook probeer ik weer wat meer op voeding te letten.

Ben jij benieuwd wat ik allemaal heb uitgegeven de afgelopen week?
Lees dan verder...


Taxi €19,60

Boodschappen €37,29
Ik had niet gedacht dat het bedrag van de boodschappen nog zo hoog zou zijn. Naar mijn gevoel heb ik helemaal niet zo veel boodschappen gedaan.

Paypal €22,13
Ik deed voor het eerst een bestelling bij Etsy en ook bestelde ik een Moleskine boekje dat al lang op mijn wishlist stond.

Action €19,33
De laatste tijd ben ik erg van de knutsel spullen, maar ook kocht ik een nieuwe staafmixer, wasverzachter en fotoboek bij de Action.

Bruna €8,99
Ik kocht een pakket met de Flow & Happinez bij de Bruna. 
Al jaren lees ik zo nu en dan de Happinez, maar dit keer was ik eigenlijk op zoek naar de Flow. Toen ik ze gecombineerd zag, kon ik dit natuurlijk niet weerstaan.

Hema €21,50
Ook Hema was mijn vriend de afgelopen week. Ik kocht DVD schijfjes voor een project waar ik mee bezig ben (voor mij persoonlijk, los van YouTube en het bloggen) en wat washi tape. Ook was het weer de tijd om nieuwe reinigingsproducten te kopen. Dit keer besloot ik die van Hema te testen.

Zeeman €15,97
Bij de Action kon ik het kleurwasmiddel dat ik altijd haal niet vinden. Toevallig zag ik bij Zeeman een grotere fles staan en kocht deze samen met twee shirtjes voor mijn vriend.

Overig €8,39
Bij Kruidvat dit keer maar €1,09 uitgegeven aan een flesje drinken. Ook kocht ik postzegels, een velletje voor €7,30 (behoorlijk prijzig al zeg ik het zelf).

Totaal €153,20
Een ruime €153,- de afgelopen week.
Ik vind het altijd lastig om te oordelen of dit nu echt 'veel' is. 

Wat was jou duurste uitgave de afgelopen week?
Laat het achter bij de reacties ik ben benieuwd. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten