18 juli 2016

Mijn portemonnee #29 week 28 (11 tm 17 juli 2016) || Elinnee94

De afgelopen week heb ik vooral wat PayPal betalingen gedaan, of zijn deze afgeschreven. Boodschappen hebben we deze week niet zo veel gedaan.

Vandaag neem ik jullie mee om een kijkje te nemen in mijn portemonnee.
Lees verder...



 
Taxi €19,60
De taxi is voor mij een van die uitgave, die hoog al blijven. Helaas ben ik afhankelijk van de taxi, anders kom ik nergens. 

Boodschappen €17,70
Deze week heb ik niet zo veel boodschappen hoeven doen. Ik heb vorige week tijdens een actie van Jan Linders (waar ik werk) 3 pizza's voor de prijs van 2 gehaald, hiervan hebben we er deze week een gegeten. Op dinsdag hadden we niet zo veel honger en besloten we gewoon een boterham te eten. Woensdag deed ik eigenlijk voor het eerst echt boodschappen en ook hebben we deze week 3 dagen buiten de deur gegeten. Op donderdag eten we altijd bij de ouders van mijn vriend, zaterdag moest mijn vriend een laptop klus doen voor mijn moeder en aten we bij mij thuis en op zondag vierde mijn vriend zijn verjaardag met een BBQ bij zijn ouders. 
Vrijdag hebben we officieel verkozen tot visdag en ik weet dat Jan Linders hier deze week een actie mee heeft, dus zullen jullie dit in de volgende portemonnee ook zien. 

Paypal €117,55
Ja, een flink bedrag aan PayPal. Ik bestelde bij Flow het boek voor paperlovers en vakantieboek €31,90 (katjing), bij Zalando een shirtje in de sale (€10,15) en bij Sarenza een nieuw paar Nikes (€75,50).

Vaste afschriften €27,50
Mijn TeaCozy en Beautybox zijn weer afgeschreven. Het word echt tijd dat ik de Beautybox ga opzeggen. 

Bakker €2,24
Ook heb ik weer een half brood gehaald bij de bakker met 2 kip kerry broodjes. Per persoon kwam ik uit op €2,24. 

Kruidvat €17,75
Bij Kruidvat kocht ik van alles en nog wat. Nu ik dit schrijf heb ik het bonnetje niet bij de hand maar ik weet dat er blikjes Pepsi MAX en batterijen bij zitten.

Action €1,83
Bij Action kocht ik wasverzachter en nog één of twee andere huishoudelijke dingetjes. Dit bedrag deelde ik ook met mijn vriend, waardoor we per persoon uitkomen op een bedrag van €1,83. 

Totaal €208,19
Een ruime €208,-. Mijn grootste uitgave waren mijn Nikes, maar deze draag ik ook eigenlijk altijd. Mijn 'oude' Nikes moest ik in ieder geval kunnen afwisselen, voordat ze uit elkaar vallen. Verder had ik misschien de Flow bestelling kunnen laten en blijft de taxi ook een grote uitgavebron. Het bedrag van Kruidvat komt neer op een iets kleiner bedrag dan dat hier staat, omdat er ook nog een klein bedrag gesplit moet worden. 
Verder mag ik niet klagen over de uitgave van de afgelopen week. 
Ik hoop dat deze week net zo'n geslaagde week gaat worden. Ik weet in ieder geval dat PayPal weer wat geld van mijn rekening gaat halen, omdat ik vrijdag avond bij Boozyshop bestelde. 

Verder wil ik komende week vooral veel tijd aan mijn blog besteden en zullen de boodschappen misschien wat hoger oplopen. 


Hebben jullie al vakantie of gaan jullie op vakantie? 
Daar geef ik namelijk altijd veel te veel geld uit,
Laat het achter bij de reacties. 

Liefs,
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten