20 juli 2016

Project lipstick #5 || Elinnee94



In mijn eigen bedachte lipstick challenge, of 'project lipstick' ga ik al mijn lipsticks na om te zien wat ik er nu eigenlijk van vind. 
De textuur, kleur en soms ook houdbaarheid (hoelang de kleur op je lippen blijft zitten) probeer ik kort samen te vatten. 
Je moet deze challenge eigenlijk een beetje zien als mini reviews van al mijn lipsticks. 

Lees verder...
 

J. Cats – Fl 129 Classy

In een declutter video zagen jullie dat ik deze lipstick weg deed, maar eigenlijk vind ik het best wel een mooie kleur. Ik besloot deze lipstick nog even in mijn collectie te houden.
Classy is een nude kleurige lipstick, met een romige formule.  Hierdoor blijft hij niet heel lang zitten, maar werkt verder prima.


Catrice ultimate color 320 Kiss Kiss Hibiscus
Een koraal kleurige lipstick, die erg zomers oogt. Wanneer je deze aanbrengt is hij bijna neon kleurig.  Helemaal geschikt voor de zomer dus.


Maybelline – Lust for blush
Hoe cliché het ook klinkt (en zeker uit mijn mond); ik vind de verpakking van de Maybelline lipsticks echt super leuk.  Alleen hierom vind ik het al moeilijk afscheid te nemen van Maybelline lipsticks.
Deze crème roze kleur geeft mijn lippen net wat meer kleur, dan dat ze zelf hebben.


Golden rose - velvet matte lipstick 16
Deze bruine matte lipstick, kreeg ik ooit in een beautybox.
Ik heb hem altijd bewaard en overleefde verschillende declutter-video’s maar net.
Dit soort kleuren zie je al een tijdje erg veel en zijn een beetje ‘hip’. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat dingen “in de mode” zijn. Ik ga dus ook absoluut niet met de trend mee en draag wat ik leuk vind.
Bij alles vind ik dat je moet dragen waar jij je goed bij voelt! Voor mij zijn dit soort kleuren voor de winter en vind ik het jammer dat je ze ook dit voorjaar veel ziet.
Met  het aanbrengen van deze lipstick heb ik al moeite en dat komt door de vorm en textuur van de lipstick zelf. Hij is matt en het oppervlak is vrij plat, waardoor ik al snel buiten mijn lip rand zit.
Ik vind het wel een hele toffe kleur, maar niet voor deze tijd van het jaar.


Dit was project lipstick weer voor deze keer. 
Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden. 
Wat vinden jullie van deze kleuren lipstick?
Laat het achter bij de reacties.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten