18 augustus 2016

Nooit gereviewd?! Beauty Bloggers Secrets collectie - Nagellak || Elinnee94



Nog nooit heb ik zo veel artikelen willen schrijven over een collectie als deze.

De blogger secrets collectie had ik de eerste dag dat deze te koop was al in huis.

Ik begon aan een First-impressions artikel, wilde ieder palette individueel bespreken en ook alle nagellakjes in artikelen verwerken.

Ergens in dit proces ging het mis. Waar ongeveer durf ik niet te zeggen.



Nu, ruim 3 maanden later, vind ik het tijd om toch eens een review van deze collectie op mijn blog te plaatsen. 
De nagellakjes uit de collectie zijn als eerst aan de beurt. 



Lees verder…





01 Be happy + smile  is ontworpen door de Duitse Diana van DFashion
Deze prachtige dame heeft gekozen voor een zachte roze, beetje parelmoer kleurige lak met een satijnen effect.
Dit kleurtje straalt ‘lief’ uit. Helaas kom hij op mijn nagels wat wit over.
Als hij iets meer roze was geweest was het een fantastische lak geweest.
Nu ook erg mooi, maar iets te wit in mijn ogen. 


02 Hello Beautiful! Is ontworpen door de Duitse Palmira, van BeautyPalmira
Deze lak is prachtig metaic roze, met een wat zilver kleurige shine.
 
Een prachtige lak die er ook op mijn nagels mooi uit ziet. 




03 All Eyes on me is ontworpen door de Engelse Mary van Strikeapose
Mary heeft een grijs/bruin mat lakje ontworpen.
Dit is echt een herfst kleurig lakje. Door het matte effect komen er wel snel strepen op je nagels, omdat de nagellak dus matt opdroogt. Dit kun je ook goed zien op de foto.


04 Shine Bright, ontworpen door onze eigen Nederlandse Serena van Beautylab
Dez mint blauwe lak springt er van alle kleuren wel het meeste uit.
Serena ging voor een 'high gloss' finish en deze is ook goed terug te zien. Wat ook te zien is dat deze lak vrij snel te veel is. Je kunt zien dat heel behoorlijk was uitgelopen, naar mijn nagelriemen. 


Van deze lakjes scoren de Duitsers in mijn ogen het best. Palmira maakte in mijn ogen het meest draagbare lakje. 

Welke lak vinden jullie het mooist? 
Laat het achter bij de comments.

Liefs,
Eline
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten