5 september 2016

Mijn portemonnee week #35 (29 augustus tm 2 september 2016) || Elinnee94



Op het moment van schrijven ben ik in Duitsland, omdat ik met de planning niet zo goed uit kwam.
Het internet wil niet echt meewerken. Dus probeer ik zo veel mogelijk artikelen in te plannen, maar kan niet garanderen dat alles online komt in deze week.
Ik zal mijn  best doen, maar mijn portemonnee is er in ieder geval.

Lees verder…
 
Taxi €11,20
De afgelopen week heb ik niet zo heel veel met de taxi gereisd.

Boodschappen  €10,55
Ook op de boodschappen hebben we deze week gelet. In verband met de vakantie, wilde we niet te veel op voorraad hebben.
Maandag en dinsdag deed ik  boodschappen bij Jan. Ik kocht beenham en maakte gebruik van de 1+1 actie van Iglo, maar ook de John West tonijn met een twist was in een 1+1 actie.
Op woensdag deed ik boodschappen bij Lidl.
Ik haalde druifjes, ontbijtgranen, broodjes, pindakaas, koffiemelk, chocolade en ijsjes. 

Brood €1,00
Ik haalde bij de bakker een brood.

Vaste lasten €50,-
Er ging weer €50,- naar mijn spaarrekening.

Totaal €72,75
Duidelijk een groene week. Ik heb geen geld uitgegeven aan (onnodige) spulletjes, omdat ik wist dat ik niet veel geld had.
Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat ik hier niet op internet kan en dus de vaste lasten niet kan controleren.
Ik weet dat iedere eerste van de maand er geld naar mijn spaarrekening gaat.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten