5 oktober 2016

MAC Face&Body foundation || Elinnee94



Toen ik in mei in België was, kocht ik mijn eerste MAC foundation.
Mij werd voor een lichte dekking de Face&Body foundation aangeraden.
Nadat ze hem bij mij hadden aangebracht heb ik hem zelf aangeschaft en vandaag dan eindelijk de review van de M.A.C Face & Body foundation.


Lees verder…

Mij werd de kleur c1 aangeraden.
Ik kende de Face & Body foundation wel, maar eigenlijk uit opgemaakt/opruim video’s. Mensen gooide deze weg, omdat de verpakking zo groot was. Maar tegenwoordig hebben ze ook een schattige kleine verpakking.

Deze foundation is op waterbasis, handig voor mensen die gevoelig zijn voor siliconen.
Hierdoor is de foundation erg vloeibaar en heeft deze een lichte dekking. 

Dit zijn de ingrediënten.
Ik heb deze foundation op verschillende manieren aangebracht. Met mijn vingers vind ik niet zo prettig, omdat hij erg waterig is en ik het gevoel heb dat ik het dan toch alleen maar ‘wegveeg’.

Before - After
Breng je hem met een bufferkwast of sponsje aan dan geeft hij een mooie egale dekking.
Hij voelt licht aan op de huid en verdeelt ook makkelijk.


Hier draag ik de lipkleur Fuchsia Ca$h van Miss Sporty.
 
Deze foundation kocht ik in België bij M.A.C voor €29,-. Op de site van MAC zie ik hem voor €30,- dus het kan zijn dat ze de prijs hebben verhoogd, maar het kan ook zijn dat hij in België een eurotje goedkoper is. 
Er zit (in de variant die ik heb) 50ml in en dat is veel voor een foundation. Normaal gesproken zit er in een foundation ongeveer 30ml.

Ben je op zoek naar een licht-medium dekkende foundation en eventueel gevoelig voor Siliconen?
Dan raad ik je zeker aan om eens bij MAC naar de Face & Body foundation te kijken. 


Liefs,
Eline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten