28 december 2016

Review Essence The false lashes mascara || Elinnee94



Essence heeft met de laatste assortimentswisseling een nieuwe 'mascara lijn' uitgebracht “The false lashes”. Deze mascara is uitgekomen in twee varianten namelijk de ‘extreme volume & curl’ en de ‘dramatic volume unlimited’.
Beide heb ik ze aangeschaft en inmiddels uitgebreid getest.
Vandaag de review van de Essence The false lashes mascara(‘s).

Ben jij benieuwd hoe deze mascara’s er uit zien en wat ik er van vond?
Lees dan verder…


De mascara’s zien er leuk uit. Een witte huls met zwarte dop. Gewoon normaal recht, geen gekke bochten of uitsteeksels. Toch heeft Essence de mascara wat speels weten te maken door ‘the false lashes mascara’ in een zwart, schuin afgesneden kader te plaatsen. Hieronder hebben ze een roze (voor de extreme volume & curl mascara) en oranje (voor de dramatic volume Unlimited) schuin afgesneden vak geplaatst. 

Het borsteltje
Dit is het borsteltje van de 'dramatic volume unlimited mascara'. Een eenvoudig mascara borsteltje wat taps toe loopt. Hierdoor is deze mascara erg fijn in gebruik en kan ik prima bij alle wimpers.
Zoals de naam bij de 'extreme volume & curl mascara' al doet vermoeden heeft deze mascara een gebogen borsteltje. De vorm van het borsteltje vind ik erg fijn voor mijn onderste wimpers, omdat deze precies om mijn ogen past. 

Resultaat
Dit is het resultaat van de 'dramatic volume unlimited mascara'. Een mascara die ik erg fijn in gebruik vind en die prima kan voor een dagelijkse look.
 
Een totaal andere foto qua blik, maar dit is het resultaat van de 'Extreme volume & curl mascara'.
Bij deze mascara had ik 2 รก 3 laagjes nodig, voordat ik de mascara een beetje zag. Wat al snel resulteerde in klontjes op mijn wimpers. 
Een mascara die iets meer geduld van mij vereist.

Prijs en verkoop
Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 
De mascara's zijn €2,89 per stuk, wat ik een prima prijs vind voor deze mascara's. 

Heb jij al eens een van deze mascara's gehad of ben jij er benieuwd naar?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten