1 maart 2017

Review Essence shape your face paette 020 Ready set, Pink! [nooit gereviewd ?!] || Elinnee94

Het Essence shape your face palette konden jullie al zien in mijn Essence look
Al een tijdje heb ik de foto's klaar, maar een review is er nooit van gekomen. 
Tot nu dus. 
Ben jij benieuwd naar mijn review van het Essence shape your face palette ? Lees dan verder...


De vormgeving is eigenlijk zoals ik verwacht van Essence. Strak, toch speels.
Sommige mensen vinden de verpakking niet zo mooi, maar ik vind het erg fijn dat ik precies kan zien om welk product het gaat.
Het printje van de bronzer, matte highlighter en glanzende blush doet asteeks aan. Ik vind het er erg leuk uit zien, zo die verschillende patroontjes.
De swatches.
Zoals hierboven al vermeld bevat dit product een bronzer, highlighter en blush. 
De bronzer is mooi om mee te shapen. Mat, niet té zichtbaar. Met de highlighter heb ik wat meer struggles. Een matte highlighter, waar ik ook voor de swatches verschillende keren overheen ben gegaan. Deze highlighter gebruik ik eigenlijk niet, gewoon omdat ik het niet helemaal snap. 
De blush is echt een knaller. Een gave roze kleur, waarmee je echt voorzichtig moet zijn. Deze heeft een pigment daar zeg je 'u' tegen.
Hier zie je het palette in werking. Zoals voorspelt valt de highlighter zo goed als weg op mijn huid.
Ik snap het nut van een matte highlighter ook niet helemaal, maar ik wil deze voor onder mijn ogen gaan gebruiken. 
Dit is de bronzer en blush in een andere look. 
Jeetje, wat baal ik dat ik niet terug kan vinden welke highlighter ik hier draag, want ik vind hem prachtig. 

Ik vind het palette erg tof en zeker voor een prijsje van €3,99
Dit palette is ook te koop met oranje tinten (010 Ready set, Peach!).

Wat vinden jullie van dit palette?

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten