9 mei 2017

Eerste indruk Essence life is a festival limited edition || Elinnee94

We zitten alweer in de maand mei en dat betekend ook dat er weer veel mensen uitkijken naar het festival seizoen. Ook Essence heeft er al zin in en komt eind deze maand met de 'Life is a festival' collectie, die de maand juni in de winkels ligt.
Vandaag geef ik mijn eerste indruk van deze collectie, laat ik zien welke producten er in zitten en geef ik hier wat meer informatie over. 

Lees verder...


Eyeshadow stick €2,59
Deze oogschaduwsticks zien er niet alleen super schattig uit, maar beloven ook nog eens langhoudend en zacht voor de ogen te zijn.
Verkrijgbaar in een goude kleur (01 never miss a chance to dance)  en een rosewood kleurtje (02 live, love, laugh).
Normaal ben ik niet zo van de eyecryons, maar naar deze sticks ben ik erg benieuwd.
Finger & body jewel tattoo's €1,99
Peace tekens, tribals en pijlen hoe fancy wil je het hebben? Leuk om voor 'even' een tattoo op je arm of rib te plaatsen. Lijkt me heel tof voor een festival of een dagje strand. Maar ook aan de jonge girls is gedacht, want deze tattoo's kun je ook als nagelstickers gebruiken.
Voor 3 velletjes betaal je €2,- en ondanks dat ik niet zo van de nagelstickers ben, vind ik dit wel heel tof. Of ik het zelf zou kopen, denk het niet maar dan ben ik ook niet zo'n party-girl.
 
Nagellak €1,99
Hell yeah, ik ben echt helemaal fan van deze collectie. Ik bedoel kijk hoe schattig deze potjes en kleurtjes er uit zien.
De paarse kleur zou bordeaux moeten zijn (?), ik ben erg benieuwd naar hoe deze er dan in de winkel uit zou zien.
De paarse/bordeau kleur heet 01 good vibes only!, de roze 02 Stay Hippie! en de nude/rosewood kleur 03 live, love, laugh!
Ik ben dol op nagellak en zeker uit de limited editions, naar deze lakjes ben ik dan ook erg benieuwd.
Festival hair jewellery tattoo's €1,99
Haartatoo's? Wat moet ik me hierbij voorstelllen? Essence vind het in ieder geval "de coolste haaraccenten voor elk festival".
Lipstick €2,39
Deze lipsticks doen me qua verpakking denken aan de lipsticks van Tarte, die ik uit Amerikaanse YouTube video's ken. Ik ben dol op Essence lipsticks en ook naar deze ben ik erg benieuwd. Ze zullen dezelfde kleur moeten hebben als de nagellakjes (denk ik). Ze hebben namelijk dezelfde naam. 01 good vibes only!,  02 Stay Hippie! en 03 live, love, laugh!

Refreshing hair fragrance €3,39
Eerst dacht ik dat dit misschien een bodysplash zou zijn, maar dit schattige flesje is een haarparfum. Hij zit vol met geurende oliën en ik ben erg benieuwd hoe hij ruikt. In dit haarparfum zit 75ml, wat behoorlijk wat is.

Duo blush €3,39
Deze mooie ombre/duo blush bestaat uit abrikoos met roze en een tikkeltje neon.
Ik kan er niets aan doen maar mijn hartje gaat hier echt van kloppen (als hij tenminste net zo zacht is als op het plaatje).
Velvet matt lip topcoat €2,39
Met deze topcoat voor je lipstick, zorg je ervoor dat je van je favoriete lipstick een mooie matte lipstick maakt.
Ik denk dat het een beetje te vergelijken is, met het effect wat je normaal met een lipgloss zou willen creeëren (qua glans), maar dan het tegenovergestelde. Snap je het nog? haha. Of ik dit product zou aanschaffen, weet ik nog niet. Zelf vind ik het niet verkeerd om wat glans op mijn lippen te hebben. 
Peace concealer palette €2,59
Normaal ben ik niet zo van de cream-concealers, maar dit palette ziet er veel belovend uit. Ik ben benieuwd hoe groot dit doosje is en hoe donker (of licht) de concealer kleuren zijn.

Tasje €2,99
Eigenlijk hetzelfde verhaal als de andere 'tasjes' in limited editions: Ik moet nog zien hoe groot deze is. Het ontwerp en design vind ik er erg tof uit zien, maar de prijs vind ik dan weer best tegenvallen.

Ik weet bijna wel zeker, dat jullie aan het eind van deze maand een review van deze collectie kunnen verwachten. Niet alles natuurlijk, maar de lipsticks en nagellakjes hebben mijn hart gestolen. 
Naar welk product uit deze collectie ben jij het meest benieuwd?

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten