4 mei 2017

Woonspiratie #2 Muurverf || Elinnee94

Het is alweer even geleden dat ik een Woonspiratie artikel schreef.
In de tussentijd is er veel gebeurd. Mijn toekomstig appartement leek een lichtpuntje in de verte, dat steeds dichterbij kwam en vervolgens weer verderweg ging... Een soort ster. 
Maar inmiddels is er een hoop gebeurd, de bouw gaat officieel beginnen (vreugdesprongetje). We hebben al een pre-party gehad en binnenkort is er een of andere heugelijke bijeenkomst.

Vandaag deel ik wat leuke plaatjes met betrekking op 'de basis', namelijk muurverf. 

Lees verder...

Ik ben dol op natuurtinten en wil eigenlijk ook de basis neutraal houden. Iets wat je zeker kan verwachten in huize Eline zijn kleuren als bruin en grijs. Saai zul je denken, maar sinds ik (december 2014) op Lanzarote ben geweest weet ik hoe tof het is om te spelen met 'saaie kleuren'.
Als er 1 ruimte is waar ik liever niet aan denk is het de keuken. Dit omdat ik naar aanleiding van de tekeningen, me nog echt geen voorstelling kan maken van hoe groot de ruimte is en hoeveel speling ik over houd.
Hierover kan ik nog wel een aparte woonspiratie schrijven, hahaha.
Mocht er in de keuken nog een stukje muur over zijn dan lijkt deze kleur me erg tof.
Ook vind ik schoolbordverf echt prachtig voor in de keuken. 
 
Grijsblauwe kleuren vind ik ook erg tof voor aan de muur. Zeker als je het combineert met een grijze bank.
 Bron
Kijk hoe tof het is om met kleur te spelen bij zo'n rustige muur. 

 Bron
Ode aan de aardetinten. Kijk hoe prachtig bruin staat. Lijkt me gaaf voor in de slaapkamer.
Wat ik ook erg tof vind zijn grijstinten (en taupe, maar hiervan kon ik moeilijk een afbeelding vinden).

Ik kan niet wachten om in mijn toekomstig appartement te klussen en vooral inrichten. Helaas moet er dan wel eerst gebouwd worden.
Gelukkig hebben we het internet en kan ik daar lekker rondkijken. 
Zo nu en dan zien jullie een woonspiratie artikel, waarin ik mijn wooninspiratie met jullie deel.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten