14 juli 2017

Eerste indruk Catrice Soleil d'ete Limited edition || Elinnee94

 Indien je dit op Bloglovin leest, bestaat er de mogelijkheid dat je informatie ziet die niet in het volledig artikel staat. Ook is het mogelijk dat je informatie mist. 
Wees er dus zeker van dat je alles in originele staat leest. 

Wie wil er nou in de zomer niet 'sun-kissed' bijlopen? Catrice speelt in op deze trend in combinatie met de metallic-trend, waar ik persoonlijk erg dol op ben. 

De limited edition die vanaf begin augustus in de Catrice schappen zal liggen is de Soleil d'ete limited edition. 

Vandaag geef ik je mijn eerste indruk van deze collectie. 
Ben jij benieuwd wat ik ervan vind?
Lees dan verder....
Duo highlighter €4,99
Deze highlighter bestaat uit 2 kleuren. Zelf ben ik erg benieuwd of het kris-kras patroontje alleen in de deksel zit, of ook op de highlighter zelf.
Ik ben dol op highlighter, dus grote kans dat dit product in de maand augustus terug op mijn blog zal verschijnen.
Golden lip booster €3,99
Deze lip booster kun je over een andere lipstick dragen, maar ook op zichzelf. Een metallic gouden gloss met een boosting effect. 
Ik weet niet zo goed wat ik van dit product moet vinden.  
Sheer serum bronzer €4,99
Dit is een vloeibaar serum met een bronzing effect. Je kan hem zo dragen, maar ook mengen met je foundation. 
Ik denk dat dit product vrij glanzend is. En ook vraag ik me af of je het resultaat goed ziet als je het onder je foundation gebruikt.
Sun stripping bronzer €4,59
Meteen komen bij het zien van dit product dezelfde vragen in mij op als bij de highlighter. "Zit dat streepjes patroon nou op de deksel?" Ook vroeg ik me af of dit poeder producten of creme producten waren, zeker bij de bronzer lijkt het eerder een creme (of creme-to-powder). Gelukkig (voor mij) zijn bijde producten omschreven als poeder. 
Deze bronzer zou matt moeten zijn en ik vind dat natuurlijk helemaal niet erg om uit te testen.
Deze zullen jullie dus ook zeker terug zien op mijn blog.
Metal eyelight €3,99
Bij de naam wist ik niet goed wat ik moest verwachten, maar ik denk dat de producten een beetje te vergelijken zijn met een 'color tatoo'. Het product word omschreven als "gel-achtige oogschaduw met metallic finish, die makkelijk uit te blenden en op te bouwen is".
Links zie je een lichte kleur C01 sun kissed miss en rechts een bronze/koper kleurtje C02 Metal TANtation. De afbeelding die je in het midden ziet is het potje met deksel.
Metalip color €3,99
Deze metallic lipkleuren schreeuwen nog net niet "ELINEEEEE!", ze beloven een hoge dekking te hebben en een cremige textuur. 
Van links naar rechts zie je C01 Nude Metal Mood, C02 Meet M Etal en C03 Brown sundown.
Naar deze kleurtjes ben ik erg benieuwd.
Metal-infused eye palette €5,59
Dit oogschaduwpalette bevat echte Eline oogschaduw kleurtjes. 
Roze en bruintinten, daar ben ik dol op. 
Ik ben erg benieuwd hoe het pigment zal zijn.

Deze collectie zal vanaf begin augustus bij Kruidvat en Trekpleister te vinden zijn. 
Wat is jou eerste indruk?

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten