10 juli 2017

Review Catrice prêt a lumiere prismatic pink highlighter || Elinnee94


Het is mogelijk dat, indien je dit op bloglovin leest, je video fragmenten of foto's tegen komt die niet in het originele artikel staan. Ik raad je daarom aan de artikelen altijd in originele staat (op mijn blog) te lezen.

Toen ik een tijdje terug bij Kruidvat de Prêt à lumière collectie tegen kwam, maakte mijn hart een sprongetje. Oorspronkelijk zou deze in januari in de schappen liggen, maar dit was uiteindelijk toch niet door gegaan. De hoop dat deze collectie in de schappen zou liggen had ik al een beetje opgegeven. Dus je begrijpt dat ik dol blij was toen ik deze collectie toch nog zag liggen.
Ik heb me behoorlijk in weten te houden en maar één highlighter in mijn mandje gelegd. Ik ging voor deze hele speciale roze kleur. 

Ben jij benieuwd wat ik ervan vind?
Lees verder...


De verpakking van deze highlighter is typisch Catrice. Vierkant, simpel, maar wel met wat leuke details. Door het harde plastic kun je het product zien zitten, ook iets wat we van Catrice gewent zijn. 
Op de achterzijde vind je de bekende zwarte sticker met witte bedrukking. Bovenaan zie je de naam van de collectie, het product en de naam. Lekker duidelijk, daar houd ik van. Ook geeft Catrice waarvoor je dit product kunt gebruiken en wat de ingrediënten zijn. Tot slot vind je nog informatie over het moederbedrijf Cosnova, het gewicht van de poeder, hoelang het product na opening nog goed is (bij poeders kun je hier eigenlijk altijd wel doorheen kijken) en de barcode. 

Dit is de kleur. Een hele mooie rosegold shimmer kleur. Prachtig. 
Het nadeel van highlighters is dat ze op foto lastig te zien zijn, omdat je erg afhankelijk bent van hoe het licht erop valt. Op deze foto zie je de goude gloed gelukkig wel goed. 
En hier draag ik hem dan op mijn gezicht, op de 2e foto dan. Je ziet hem wel, maar niet overdreven goed op deze foto. Vandaar dat ik ook de 'before' erbij heb gedaan. 
Zelf vind ik het effect van de highlighter erg mooi en ben ik erg blij met mijn aankoop. 

Met veel geluk spot je deze collectie nog bij Kruidvat of Trekpleister, maar inmiddels is de volgende collectie (waar deze week ook een review van zal komen) al vol op te vinden.
Mocht je iets uit de Prêt a lumeire collectie tegen komen, raad ik je zeker aan om een highlighter aan te schaffen.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten