1 augustus 2017

Eerste indruk Essence Coast 'n' Chill limited edition || Elinnee94

De september limited edtion van Essence, hij mag weer gedeeld worden! Deze nazomer neemt Essence je mee naar de kust. Dit doormiddel van blauw- en zandtinten, met lichte roze accenten. De inspiratie heeft Essence uit de natuur en de laid back levensstijl die aan de kust heerst.
Tijd om na te zomeren dus!

Vandaag deel ik met jullie mijn eerste indruk van deze limited edition.
Ben jij benieuwd?
Lees verder...


Nail polish €1,99
Essence zou Essence niet zijn, als ze niet een paar nagellakjes in de collectie zouden zetten. Vandaar dat ik hier ook mee begin. 
Deze schattige kleurtjes zijn mooi op elkaar afgestemd en hebben verschillende effecten. Dr bronze heeft en metallic effect en de roze een matte. De blauw-grijs en lila-grijs/zilver hebben een zand effect, iets waar ik persoonlijk minder fan van ben. De kleuren zien er erg leuk uit en ik denk dat jullie hier wel iets van zullen terug zien op mijn blog.
Van links naar rechts zie je 01 keep shining, 02 Relax rosy, 03 listen to the sound of the waves en 04 Chilly lily.

Nail stickers €1,99
Tja, ook dit zijn we wel van Essence gewent. Een leuk setje met zelfklevende nagel stickers.
Leuk, als je er van houd, maar niet zo mijn ding. 

Caring lip balm €1,59
Lipbalm, ik ben er dol op. Ik houd ervan om mijn lippen goed in te vetten, want mijn lippen scheuren echt ontzettend snel. 
Deze lipbalm heeft ook nog eens een leuk kleurtje en daar ben ik ook altijd groot fan van. 
De kleuren die in deze collectie zitten zijn: 01 fresh kissed by a rose en 02 fresh kissed by pink grapefruit.
Velvet matt liquid lipstick €2,59
Deze velvet matt liquid lipstick zou volgens Essence goed op te bouwen zijn, om steeds intenser te worden. De rosewood en mauve kleur past goed bij het avondlicht op het strand.
De kleuren: 01 smooth & move en 02 Smooth & groove.


Eyeshadow & eyebrow palette €3,99
Wat had ik graag een foto van de binnenkant van dit palette willen zien. Ik heb hiervoor ook nog even gemaild, maar deze hadden ze helaas niet (snif). Dat maakt mij extra nieuwschierig. Zeker omdat ik dol ben op multifunctionele palettes. Ik vraag me af of het bruine ombre opdruk de poeder zelf is. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.
Eyeshadow & eyebrow duo brush €1,99
Bijpassend bij het palette komt Essence met deze kwast. Handig voor als je nog op reis gaat, een wenkbrauw/eyeliner kant en een oogschaduw kant. 

Lightening en darkening drops €2,99Als er een product is, wat me heeft verbaasd zijn het de Catrice drops wel. Essence wil niet achterblijven en komt in deze collectie ook met drops uit om je foundation lichter of donkerder mee te maken. Dit product is zo ontzettend handig, leuk dat Essence het in een limited edition meeneemt.

Liquid highlighter +/-€2,99
Als we het dan toch over drops hebben. Een liquid highlighter. Dit product stond niet in de PR mail, maar ik verwacht dat de prijs hetzelfde zal zijn als de drops die ik hiervoor omschreef. 
Zelf ben ik niet zo'n fan van vloeibare highlighter en of deze ook in Nederland te koop zal zijn vraag ik me af, gezien hij niet in het PR bericht stond.
Blush pebbles €3,39
Deze schattige steentjes lijken wel op snoepjes, zo schattig ziet het er uit. 
De rozé en goudtinten die deze steentjes hebben zorgen voor een mooi warm accent op je wangen.

Strobing palette €3,99
Deze op elkaar afgestemde kleuren, zorgen voor een mooie zomerse gloed op je wangen.
Het doet mij een beetje denken op het iluminating palette dat in het vaste assortiment zit (of zat). Ik ben benieuwd hoe de glans van deze poedertjes is.

Mijn eerste indruk over deze collectie is goed. Ik ben dol op dat 'zen' sfeertje en de kleuren spreken mij erg aan. Ik ben benieuwd hoe de blush pebbles zijn, want ik denk dat ik het eerder een highlighter ga vinden gezien de kleuren. Ook ben ik erg benieuwd naar het oogschaduwpalette, de lipproducten en de nagellak. 

Wat vinden jullie van deze collectie?
Hij zal begin september in de schappen bij Kruidvat en Trekpleister liggen. Ik neem zeker een kijkje.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten